Merhaba arkadaşlar ben A mağazasından taksitli bir şekilde (taksit sonucu fiyat artıyor) B markalı bir elektrikli scooter aldım ben aldığım yer olan A yerine marka olan B yi şikayet ettim. Bugün bilirkişi ürünü inceledi rapor yazmasını bekleyeceğim. Sizce benim lehime para iadesi onaylanırsa parayı alabilir miyim?
Hocam elektrikli scooter bozuldu işte gittim b mağazasının servisine garantiye sokmadılar bende b yi şikayet ettim ücret iadesi için. Sürekli sorun çıkarıyordu scooter. Ama ben A dan taksitli aldım.
Marka nedir hocam?
Aslında mantıklı olmuş. Çünkü değişim yada iade raporu olmadan a firması iade yapmaz. Servise gönderir sizi. Bilirkişiye de danışın hocam.
Marka nedir hocam?
Aslında mantıklı olmuş. Çünkü değişim yada iade raporu olmadan a firması iade yapmaz. Servise gönderir sizi. Bilirkişiye de danışın hocam.
Marka nedir hocam?
Aslında mantıklı olmuş. Çünkü değişim yada iade raporu olmadan a firması iade yapmaz. Servise gönderir sizi. Bilirkişiye de danışın hocam.
sorun yok hacı doğru kişiyi şikayet etmişsin sonuçta kusurunu düzeltmeyen firma onlar ama aldğın a firmasınada bir haber versen olurdu belki onlar yardımcı olurdu
sorun yok hacı doğru kişiyi şikayet etmişsin sonuçta kusurunu düzeltmeyen firma onlar ama aldğın a firmasınada bir haber versen olurdu belki onlar yardımcı olurdu
Tam emin değilim, firma savunması da alındığı için mevcut süreci güncellemek mümkün olsa da mantıksız. Firma inisiyatif alıp DOA raporu düzenlerse de sorun yine çözülecektir.
Olması gereken sürecin yürütülmesi için ise yeni bir başvuru yapmak gerekebilir.
Tam emin değilim, firma savunması da alındığı için mevcut süreci güncellemek mümkün olsa da mantıksız. Firma inisiyatif alıp DOA raporu düzenlerse de sorun yine çözülecektir.
Olması gereken sürecin yürütülmesi için ise yeni bir başvuru yapmak gerekebilir.
Marka nedir hocam?
Aslında mantıklı olmuş. Çünkü değişim yada iade raporu olmadan a firması iade yapmaz. Servise gönderir sizi. Bilirkişiye de danışın hocam.
sorun yok hacı doğru kişiyi şikayet etmişsin sonuçta kusurunu düzeltmeyen firma onlar ama aldğın a firmasınada bir haber versen olurdu belki onlar yardımcı olurdu
Ürünü size satan A satıcısıyla işiniz yok şu aşamada. B markası ürününüzü onarmak zorunda. Ayrıca 14 iş günü onarma süresi var. Eğer ürün onların yetkili servisine teslim edildikten sonra 20 iş günü içerisinde onarmazlarsa aynı modelin sıfırı veya başka model sıfır muadili ile değişim hakkın yasal olarak var.
Merhaba arkadaşlar ben A mağazasından taksitli bir şekilde (taksit sonucu fiyat artıyor) B markalı bir elektrikli scooter aldım ben aldığım yer olan A yerine marka olan B yi şikayet ettim. Bugün bilirkişi ürünü inceledi rapor yazmasını bekleyeceğim. Sizce benim lehime para iadesi onaylanırsa parayı alabilir miyim?
A ile B arasında müteselsil ilişki vardır. Ancak A son satıcı ise A'ya başvurup ret almadan B'yi şikayet ettiysen hak kaybı yaşayabilirsin veya en iyi ihtimalle hukuki işlemlerin uzar. Her ikisini birden şikayet etmek en mantıklısı bu durumlarda. A burada e-pazar sahibi değilse son satıcı ise zaten doğrudan B'den talep etmemelisin. Çünkü B, A'ya 2000e satmış sen B'den 3000e almışsın. B sana 3000 ödemez.
A e-pazar satıcı, B marka ise A ve B birlikte şikayet edilebilir. Böyle yapınca da e-pazar, son satıcıya baskı kurar. Ancak üründeki kusurdan A'nın sorumluluğu yoktur ödeme alamazsın A'dan.
3. durum ise A e-pazar, B son satıcı, C marka ise yine B ve C şikayet edilebilir.
Ürünü size satan A satıcısıyla işiniz yok şu aşamada. B markası ürününüzü onarmak zorunda. Ayrıca 14 iş günü onarma süresi var. Eğer ürün onların yetkili servisine teslim edildikten sonra 14 iş günü içerisinde onarmazlarsa aynı modelin sıfırı veya başka model sıfır muadili ile değişim hakkın yasal olarak var.