Mustafaclgl
80+
- Katılım
- 7 Kasım 2020
- Mesajlar
- 22
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 3
- İsim
- Yaşar
Birnumara.com dan satın aldığım Viewsonic VA2405-H model monitü pc ye bağladığım anda görüntü kırılmaları olduğunu fark ettim.
Hemen iade talebi oluşturdum. Sitede, kargoya vermeden önce sizi aramamızı bekleyin tarzı bir bildirim aldım. Demin dayanamayıp ben onları aradım fakat kendilerinin bir şey yapamadığını, KVK ile görüşmem gerektiğini, ordan gelecek raporla iade-değişim alabildiklerini söylediler. Fakat bulunduğum yerde KVK servisi yok. En yakın şubeyi aradım açan da yok.
Şimdi ne yapmam gerekiyor ?
siteyi tekrar arayıp arıza değil de monitörü beğenmediğimi söylesem skıntı olur mu ?
Hemen iade talebi oluşturdum. Sitede, kargoya vermeden önce sizi aramamızı bekleyin tarzı bir bildirim aldım. Demin dayanamayıp ben onları aradım fakat kendilerinin bir şey yapamadığını, KVK ile görüşmem gerektiğini, ordan gelecek raporla iade-değişim alabildiklerini söylediler. Fakat bulunduğum yerde KVK servisi yok. En yakın şubeyi aradım açan da yok.
Şimdi ne yapmam gerekiyor ?
siteyi tekrar arayıp arıza değil de monitörü beğenmediğimi söylesem skıntı olur mu ?