Yeni alınan monitör hakkında yardım.

callsaul

80+
Katılım
14 Mart 2023
Mesajlar
121
Reaksiyon skoru
13
Merhaba, İtopya üzerinden AOC/24G2SPU/BK satın aldım. Bugün elime ulaştı ölü piksel testi vs. yaptım ve gözüme bir ince çizgi takıldı. Ekranın dış kısmında değil de iç kısmında olduğu kesin. Beyaz ve açık tonlarda belli iken koyu tonlarda fark etmek biraz daha zorlaşıyor. Ürün stoklarda bitti olarak gözüküyor üründen çok memnunum fakat dediğim gibi sıfır üründe göze batıyor. 4000 TL verip aldığım ürünü şuan iade etmek isteyip tekrar almaya çalışsam 5500 TL civarlarında siz olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz?

Şuan tek aklıma gelen şey stoklarda var ise değişim talep etmek fakat stoklarda olacağını da düşünmüyorum.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2023-12-19 at 17.59.06.jpeg
    WhatsApp Image 2023-12-19 at 17.59.06.jpeg
    424.8 KB · Hit: 67
  • WhatsApp Image 2023-12-19 at 16.31.01.jpeg
    WhatsApp Image 2023-12-19 at 16.31.01.jpeg
    628.8 KB · Hit: 69
Ellerinde o üründen yoksa bir üst modelini falan verebilirler belki?
 
Sorunu belirterek değişim istersen değiştirmezler servise yönlendirirler kafadan 30 gün monitörsüz kalırsın. Direkt iade hakkını kullanırsan paranı verirler tekrar almak istersen daha pahalıya alırsın. Başka da seçeneğin yok , iyi forumlar
 
bende AOC 23.8" 24G2SPAE/BK almıştım aldıktan 2-3 ay sonra ekranda pixel ölüleri vardı iade ettiğimde tamir edememişler 3 haftada daha iyisini gönderdiler
 
Sorunu belirterek değişim istersen değiştirmezler servise yönlendirirler kafadan 30 gün monitörsüz kalırsın. Direkt iade hakkını kullanırsan paranı verirler tekrar almak istersen daha pahalıya alırsın. Başka da seçeneğin yok , iyi forumlar
Katılıyorum hocam çok doğru. Klavye konusunda bunu yaşadım 3 ay klavyesiz kaldım. Diğer şirketleri bilmiyorum fakat İtopya genelde çok yavaş oluyor bu konularda.
 
Sorunu belirterek değişim istersen değiştirmezler servise yönlendirirler kafadan 30 gün monitörsüz kalırsın. Direkt iade hakkını kullanırsan paranı verirler tekrar almak istersen daha pahalıya alırsın. Başka da seçeneğin yok , iyi forumlar
Siz olsaydınız böyle bir durumda ne yapardınız. Ölü piksel yok dediğim gibi sadece üst tarafta kıl inceliğinde çok kısa bir çizgi var bununla uğraşır mıydınız? 4000 TL ye aldığınız ürünü iade edip 5500 TL ye alır mıydınız? Açık konuşayım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Değişim yapacaklarını bilsem direk yollarım ama stokta bitmiş ürünün değişimini yapacaklar mı acaba
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ellerinde o üründen yoksa bir üst modelini falan verebilirler belki?
İtopya böyle bir güzellik yapar mı ? Sanmam...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sorunu belirterek değişim istersen değiştirmezler servise yönlendirirler kafadan 30 gün monitörsüz kalırsın. Direkt iade hakkını kullanırsan paranı verirler tekrar almak istersen daha pahalıya alırsın. Başka da seçeneğin yok , iyi forumlar
Tekrar almak istediğimde alacağım monitör de de farklı bir sorun ölü piksel vs. olması durumunda yaşayacağım uzun süreçli mağduriyeti de bir yandan düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Siz olsaydınız böyle bir durumda ne yapardınız. Ölü piksel yok dediğim gibi sadece üst tarafta kıl inceliğinde çok kısa bir çizgi var bununla uğraşır mıydınız? 4000 TL ye aldığınız ürünü iade edip 5500 TL ye alır mıydınız? Açık konuşayım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Değişim yapacaklarını bilsem direk yollarım ama stokta bitmiş ürünün değişimini yapacaklar mı acaba
Klavyemden örnek vereyim.
Klavyemi Ocak ayında 2000tl civarına satın aldım. yaklaşık 8ay kullanımımı sonucunda bozuldu itopya ile uğraşmak istemediğim için garanti belgesinde kaşesi olan penta teknolojiye yolladım ve 3 gün içinde iade/değişim raporu verdiler ve itopya ile iletişime geçmemi söylediler. İtopya ile iletişime 2 ay sonunda geçebildim ve ellerinde klavye olmadığını değişim yapamayacaklarını istersem direkt 2000tl iade talebi açabileceğimi söylediler. Fakat Ocak ayındaki 2000tl günümüzün belki 4000tlsi ile eş değer olduğu için istemedim. Ek olarak yanlış hatırlamıyorsam 9dolar + kdv ödeyerek bir üst klavye modeline geçtim. Bu konuda eğer zamanınız varsa Tüketici hakem heyetine başvurup belki işlemi kendi lehinize çevirebilirsiniz fakat o da en az 6-7 ay sürüyor diye biliyorum.

Teknoloji aletleri satın alımında biraz şans lazım arızalı çıkma durumunda nadiren tüketici lehine karar veriliyor.
 
Klavyemden örnek vereyim.
Klavyemi Ocak ayında 2000tl civarına satın aldım. yaklaşık 8ay kullanımımı sonucunda bozuldu itopya ile uğraşmak istemediğim için garanti belgesinde kaşesi olan penta teknolojiye yolladım ve 3 gün içinde iade/değişim raporu verdiler ve itopya ile iletişime geçmemi söylediler. İtopya ile iletişime 2 ay sonunda geçebildim ve ellerinde klavye olmadığını değişim yapamayacaklarını istersem direkt 2000tl iade talebi açabileceğimi söylediler. Fakat Ocak ayındaki 2000tl günümüzün belki 4000tlsi ile eş değer olduğu için istemedim. Ek olarak yanlış hatırlamıyorsam 9dolar + kdv ödeyerek bir üst klavye modeline geçtim. Bu konuda eğer zamanınız varsa Tüketici hakem heyetine başvurup belki işlemi kendi lehinize çevirebilirsiniz fakat o da en az 6-7 ay sürüyor diye biliyorum.

Teknoloji aletleri satın alımında biraz şans lazım arızalı çıkma durumunda nadiren tüketici lehine karar veriliyor.
yani buradan çıkacak sonuç ya iade edip ürünü daha pahalı fiyattan tekrar satın almak yada kullanmaya devam etmek. Değişim işine bulaşmamak.
 
Kısaca geçmiş olsun. Nadirde olsa bu konularda yüzü gülen bazı kullanıcılar var şansınızı deneyin belki sizin de yüzünüz güler. Ama yüzü gülmeyenlerin sayısının daha çok olduğunu unutmayın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

yani buradan çıkacak sonuç ya iade edip ürünü daha pahalı fiyattan tekrar satın almak yada kullanmaya devam etmek. Değişim işine bulaşmamak.
İtopya sitesinde stok olmasa bile belki depolarında stok olabilir. Eğer istanbulda yaşıyorsanız gidip yüz yüze konuşmanız daha iyi olur bu konuyu. Çünkü maillere asla cevap vermiyorlar. Hatta şöyle anlatayım 2 ay boyunca mail attım aradım bir türlü ulaşamadım. En sonunda şikayetvar sitesine yazdım tam 10dakika içinde İtopya beni aradı :D.
 
Kısaca geçmiş olsun. Nadirde olsa bu konularda yüzü gülen bazı kullanıcılar var şansınızı deneyin belki sizin de yüzünüz güler. Ama yüzü gülmeyenlerin sayısının daha çok olduğunu unutmayın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İtopya sitesinde stok olmasa bile belki depolarında stok olabilir. Eğer istanbulda yaşıyorsanız gidip yüz yüze konuşmanız daha iyi olur bu konuyu. Çünkü maillere asla cevap vermiyorlar. Hatta şöyle anlatayım 2 ay boyunca mail attım aradım bir türlü ulaşamadım. En sonunda şikayetvar sitesine yazdım tam 10dakika içinde İtopya beni aradı :D.
1500 TL ucuza aldığım ürünü ne kadar değişime yanaşıp stokta var diyerek değiştirirler orası da muamma bugün bir arayıp stoklarında olup olmadığını soracağım tabi telefondan ulaşabilirsem. İki tarafı da sıkıntılı bugün arayıp stok var mı diyeceğim var diyecekler göndereceğim aradan 1 ay sonra değişim talebi garanti tarafından onaylanınca bu sefer stoklarmızda ürün kalmadı derlerse o zaman sinir hastası olurum sanırım.
 
1500 TL ucuza aldığım ürünü ne kadar değişime yanaşıp stokta var diyerek değiştirirler orası da muamma bugün bir arayıp stoklarında olup olmadığını soracağım tabi telefondan ulaşabilirsem. İki tarafı da sıkıntılı bugün arayıp stok var mı diyeceğim var diyecekler göndereceğim aradan 1 ay sonra değişim talebi garanti tarafından onaylanınca bu sefer stoklarmızda ürün kalmadı derlerse o zaman sinir hastası olurum sanırım.
İtopyayı aradığınızda size sıra numarası veriyorlar. Ne gariptir ki bana sürekli 50. sırayı veriyorlardı. Ve ortalama 1 sıra 10dk civarı sürüyordu. Yani imkansız gibi bir şey sıra gelmesi :D. Kolay gelsin biraz uğraşacaksınız sinir olacaksınız ve belki bir daha itopyadan bir şey satın almayacaksınız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,283
Mesajlar
10,456,911
Üyeler
184,292
Son üye
wienzz
Geri
Top