Sırlaman kaçYıllık 330kya vakıf ünisinde tıp okumaya değer mi ?
40k hocamSırlaman kaç
Tıp okuyan arkadaşlarım var bir çoğu meslek iyi diyerek girdiler tabii ezberle puan almak kolay çoğu bırakmak zorunda kaldı dersler ağır ve zor ayrıca sınıf atlama kalma sistemi normal bölümlerden çok farklı en azından NKÜ Tekirdağ tıp da alttan ders bırakmak yok sınıfta kalıyorsun Latince terimlere hakim ve ingizlice bileceksiniz çoğu terim Latince ingizlice onun dışında 2 2.5m civarı para ödemem gerekli her şeyi başardın mezun oldun diyelim işi sevmiyorsan nefret edeceksinYıllık 330kya vakıf ünisinde tıp okumaya değer mi ?
Hocam illa tıp istemiyorum ama mezun oluncaki şartlar beni tıp okumaya zorluyor ikinci seçeneğim kıbrıs odtüdeki mühendislik ordada önümü göremiyorum peko sıralamada devlette orta halli mühendislik olurdu. para sıkıntısı yoksa ve illa tıp istiyorsan 330k özel üni için artık çok değil.
Çevremde tıp okuyan oldukça fazla insan var. Dersler çok zor. Doktor olmak hayalin değilse tıp okumak senin için oldukça zorlayıcı olabilir.Hocam illa tıp istemiyorum ama mezun oluncaki şartlar beni tıp okumaya zorluyor ikinci seçeneğim kıbrıs odtüdeki mühendislik ordada önümü göremiyorum pek
Hocam haklısınız tıp okumaya ayrı bir ilgimde yok dediğiniz zorluklar mühendislikte belki daha hafiftir ama mühendisliktede mezun olunca önümü göremiyorum pek ve tıpta sınıfta kalma vs. üstümde büyük psikolojik baskı oluşturacak çünkü her yıl benim için büyük maliyet pek bilemiyorum ne yapacağımıTıp okuyan arkadaşlarım var bir çoğu meslek iyi diyerek girdiler tabii ezberle puan almak kolay çoğu bırakmak zorunda kaldı dersler ağır ve zor ayrıca sınıf atlama kalma sistemi normal bölümlerden çok farklı en azından NKÜ Tekirdağ tıp da alttan ders bırakmak yok sınıfta kalıyorsun Latince terimlere hakim ve ingizlice bileceksiniz çoğu terim Latince ingizlice onun dışında 2 2.5m civarı para ödemem gerekli her şeyi başardın mezun oldun diyelim işi sevmiyorsan nefret edeceksin
degmezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzYıllık 330kya vakıf ünisinde tıp okumaya değer mi ?
tıp okucagına odtü yazHocam illa tıp istemiyorum ama mezun oluncaki şartlar beni tıp okumaya zorluyor ikinci seçeneğim kıbrıs odtüdeki mühendislik ordada önümü göremiyorum pek