Yıllık 330kya özel tıp

iş garanti gibi düşünürsek 330x6+1 desek 2.5m TL başlangıçta 50k alsan yıllık 600k yapanzi hadi giderler 300k olsun 300k kaldı 300x8 yapman lazım. 5-6 yıla üni parası çıkar değer mi değebilir senin isteğine ve para durumuna bağlı
 
Yıllık 330kya vakıf ünisinde tıp okumaya değer mi ?
Tıp okuyan arkadaşlarım var bir çoğu meslek iyi diyerek girdiler tabii ezberle puan almak kolay çoğu bırakmak zorunda kaldı dersler ağır ve zor ayrıca sınıf atlama kalma sistemi normal bölümlerden çok farklı en azından NKÜ Tekirdağ tıp da alttan ders bırakmak yok sınıfta kalıyorsun Latince terimlere hakim ve ingizlice bileceksiniz çoğu terim Latince ingizlice onun dışında 2 2.5m civarı para ödemem gerekli her şeyi başardın mezun oldun diyelim işi sevmiyorsan nefret edeceksin
 
o sıralamada devlette orta halli mühendislik olurdu. para sıkıntısı yoksa ve illa tıp istiyorsan 330k özel üni için artık çok değil.
 
o sıralamada devlette orta halli mühendislik olurdu. para sıkıntısı yoksa ve illa tıp istiyorsan 330k özel üni için artık çok değil.
Hocam illa tıp istemiyorum ama mezun oluncaki şartlar beni tıp okumaya zorluyor ikinci seçeneğim kıbrıs odtüdeki mühendislik ordada önümü göremiyorum pek
 
Hocam illa tıp istemiyorum ama mezun oluncaki şartlar beni tıp okumaya zorluyor ikinci seçeneğim kıbrıs odtüdeki mühendislik ordada önümü göremiyorum pek
Çevremde tıp okuyan oldukça fazla insan var. Dersler çok zor. Doktor olmak hayalin değilse tıp okumak senin için oldukça zorlayıcı olabilir.
 
Tıp okuyan arkadaşlarım var bir çoğu meslek iyi diyerek girdiler tabii ezberle puan almak kolay çoğu bırakmak zorunda kaldı dersler ağır ve zor ayrıca sınıf atlama kalma sistemi normal bölümlerden çok farklı en azından NKÜ Tekirdağ tıp da alttan ders bırakmak yok sınıfta kalıyorsun Latince terimlere hakim ve ingizlice bileceksiniz çoğu terim Latince ingizlice onun dışında 2 2.5m civarı para ödemem gerekli her şeyi başardın mezun oldun diyelim işi sevmiyorsan nefret edeceksin
Hocam haklısınız tıp okumaya ayrı bir ilgimde yok dediğiniz zorluklar mühendislikte belki daha hafiftir ama mühendisliktede mezun olunca önümü göremiyorum pek ve tıpta sınıfta kalma vs. üstümde büyük psikolojik baskı oluşturacak çünkü her yıl benim için büyük maliyet pek bilemiyorum ne yapacağımı
 
Yıllık 330kya vakıf ünisinde tıp okumaya değer mi ?
degmezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam illa tıp istemiyorum ama mezun oluncaki şartlar beni tıp okumaya zorluyor ikinci seçeneğim kıbrıs odtüdeki mühendislik ordada önümü göremiyorum pek
tıp okucagına odtü yaz
 
Geri
Top