Jason Statham
80+ Bronze
- Katılım
- 28 Mart 2020
- Mesajlar
- 562
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 214
- İsim
- Jason Statham
01.09.2023 tarihinde ZİO'dan koltuk sipariş ettim. Koltuğa sadece site içinde bulunan eklentilerden ekledim, herhangi bir dikiş nakış yaptırmadım.
05.09 saat 11.04 Tarihinde iptal için yazdığımda talebimin işleme koyulduğunu söylediler. Ardından 4 saat sonra yani 15.00 civarlarında kargoya verdiklerini gördüm, sonrasında kendilerini aradığımda muhasebeye sorduklarını ve ürünün faturasını kesildiğini iptal olamayacağını söylediler. Fatura da 15.00 civarı kesilmiş, yani kesmeyebilirlerdi.
Sitelerinde de "ürünler kişi özel üretildiğinden dolayı iade söz konusu değildir" yazıyor. İyi de ben kendime özel bir ürün yaptırmadım ki deposundaki ürünü aldı bana kargoladı ben dikiş nakış ya da isimin bir yere yazdırma tarzı bir şey yapmadım ürünü modifikasyon seçeneklerinden 2-3 eklenti ile birlikte aldım koltuğu herhangi bir delme deşme işlemine maruz bıraktırmadım.
O kadar müşteri memnuniyetinden bahseden bir firma sadece kargo ücretini ödeyerek neden beni memnun bırakmak istemez ki? Üstelik diyorlar ki size bir jest yapalım ürünün yanında birkaç şey gönderelim kardeşim sen benim iade etmek istediğim ürünü alsana neden sen bana jest yapmak istiyorsun?
Tüketici hakem heyeti konusuna gelince de bu konuda haklı olduklarını, hiçbir şekilde iade almadıklarını hatta depolarında 6 aydır iadede duran bir koltuk olduğunu ve müşteriye ödeme yapmadıklarını belirttiler vay be övgüye bak
Sonuç itibarıyla ben bunların peşlerini bırakmayacağım her yere şikayet yazacağım ve bana durup dururken bankaya boşu boşuna faiz ödettirecekler.
Geçtiğimiz günlerde de aynı sorunu EXVEGA firması ile yaşadım, EXVEGA ile sorunum yoktu fakat ödemeyi yanlış kart ile yaptığım için iptal istemiştim kargoya verilmeden. Aynı şekilde talebimi görmezden gelip bana özel yastık basmalarına rağmen ve tarafıma kargo göndermelerine rağmen ücretimi tamamen iade edeceklerini söylediler.
Ama yine de araştırmalarım sonucu büyük ihtimalle gidip IKEA'dan düzgün bir ofis koltuğu alacağım bu tür firmalardan uzak durmanızı öneririm.
NOT: Bu yazı firmaya bir talep değildir, buradaki yazıyı görüp herhangi bir olumlu işlem yapması suçlarını örtmez. Politikalarını tamamen değiştirmeliler. "potansiyel müşteri memnuniyeti" adına olabildiğince yere yazacağım bu yazıyı. Ben zaten paramı geri alacağım, iş zorlanırsa fazlasıyla geri alacağım.
Firmayla an itibariyle hukuki süreçleri başlatacağım.
Teşekkürler.
05.09 saat 11.04 Tarihinde iptal için yazdığımda talebimin işleme koyulduğunu söylediler. Ardından 4 saat sonra yani 15.00 civarlarında kargoya verdiklerini gördüm, sonrasında kendilerini aradığımda muhasebeye sorduklarını ve ürünün faturasını kesildiğini iptal olamayacağını söylediler. Fatura da 15.00 civarı kesilmiş, yani kesmeyebilirlerdi.
Sitelerinde de "ürünler kişi özel üretildiğinden dolayı iade söz konusu değildir" yazıyor. İyi de ben kendime özel bir ürün yaptırmadım ki deposundaki ürünü aldı bana kargoladı ben dikiş nakış ya da isimin bir yere yazdırma tarzı bir şey yapmadım ürünü modifikasyon seçeneklerinden 2-3 eklenti ile birlikte aldım koltuğu herhangi bir delme deşme işlemine maruz bıraktırmadım.
O kadar müşteri memnuniyetinden bahseden bir firma sadece kargo ücretini ödeyerek neden beni memnun bırakmak istemez ki? Üstelik diyorlar ki size bir jest yapalım ürünün yanında birkaç şey gönderelim kardeşim sen benim iade etmek istediğim ürünü alsana neden sen bana jest yapmak istiyorsun?
Tüketici hakem heyeti konusuna gelince de bu konuda haklı olduklarını, hiçbir şekilde iade almadıklarını hatta depolarında 6 aydır iadede duran bir koltuk olduğunu ve müşteriye ödeme yapmadıklarını belirttiler vay be övgüye bak
Sonuç itibarıyla ben bunların peşlerini bırakmayacağım her yere şikayet yazacağım ve bana durup dururken bankaya boşu boşuna faiz ödettirecekler.
Geçtiğimiz günlerde de aynı sorunu EXVEGA firması ile yaşadım, EXVEGA ile sorunum yoktu fakat ödemeyi yanlış kart ile yaptığım için iptal istemiştim kargoya verilmeden. Aynı şekilde talebimi görmezden gelip bana özel yastık basmalarına rağmen ve tarafıma kargo göndermelerine rağmen ücretimi tamamen iade edeceklerini söylediler.
Ama yine de araştırmalarım sonucu büyük ihtimalle gidip IKEA'dan düzgün bir ofis koltuğu alacağım bu tür firmalardan uzak durmanızı öneririm.
NOT: Bu yazı firmaya bir talep değildir, buradaki yazıyı görüp herhangi bir olumlu işlem yapması suçlarını örtmez. Politikalarını tamamen değiştirmeliler. "potansiyel müşteri memnuniyeti" adına olabildiğince yere yazacağım bu yazıyı. Ben zaten paramı geri alacağım, iş zorlanırsa fazlasıyla geri alacağım.
Firmayla an itibariyle hukuki süreçleri başlatacağım.
Teşekkürler.
Ekler
Son düzenleme: