27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.