Neler Yeni

Gençer Gaming mağduriyet ve saçmalıkları

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,675
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
Kuzenimde sinerjiden kablosuz adaptörü aldı . Günler sonra ürün elimizde yok diyerek ya iptal edin ya da şu modeli gönderelim diye çok daha kötü bir ürünü göndermeyi teklif ettiler. Bunlar bu kafayla çok müşteri kaybeder. Utanmadan alınan üründen kötüsünü teklif ediyor. Bende kuzenimle aynı gün Amazondan aldım. Aldığım ürün resimdekinden farklıydı ama daha iyiydi. Ürün farklı olduğu için benim bilgisayara uymadı. İade talebi başlattım, ürünü geri vermenize gerek yok biz paranızı hesabınıza göndereceğiz dediler ve 2 saat sonra para kredi kartıma iade edildi. İşte firma farkı...
 

sahuraka

80+ Bronze
Katılım
7 Kasım 2022
Mesajlar
1,653
Dahası  
Reaksiyon skoru
666
İsim
selams
@GENCERGAMİNG en güvensiz firma sizsiniz la
 
Katılım
26 Haziran 2023
Mesajlar
192
Dahası  
Reaksiyon skoru
23
İsim
Anıl Kalyoncu
Bende pazar gecesi sipariş verdim kasa ve sıvı soğutucu sabah iptal ettim parası hala geri gelmedi bekliyorum 5 gün oldu müşteri hizmetlerinede bağlanılmıyor kapanıyor sürekli telefonları çalıp çalıp
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ethem Şahin
Bende pazar gecesi sipariş verdim kasa ve sıvı soğutucu sabah iptal ettim parası hala geri gelmedi bekliyorum 5 gün oldu müşteri hizmetlerinede bağlanılmıyor kapanıyor sürekli telefonları çalıp çalıp
Evet bağlanmayı denemiştim aynı sorunla karşılaştım. Geçmiş olsun size de umarım paranız iade edilir
 
Katılım
26 Haziran 2023
Mesajlar
192
Dahası  
Reaksiyon skoru
23
İsim
Anıl Kalyoncu
Evet bağlanmayı denemiştim aynı sorunla karşılaştım. Geçmiş olsun size de umarım paranız iade edilir
Ya seve seve yada seve seve iade edecekler başka durumu yok daha siparişi hazırlamadıkları halde iptal ettim çünkü
 

KaraKartall

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2022
Mesajlar
1,108
Dahası  
Reaksiyon skoru
573
İsim
Emre Altun
Normalde 6800 olmadığında ya muadil bir ekran kartı bi da en dusuk 3070ti ya da 3080 verilmesi lazım değil mi? 3070ti bile kabul etmeyebilirsiniz. Bunlar hangi kafayla 3070 önermişler bir de aynı fiyata :D Şaka gibi bu firmalar ya.
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ethem Şahin
Normalde 6800 olmadığında ya muadil bir ekran kartı bi da en dusuk 3070ti ya da 3080 verilmesi lazım değil mi? 3070ti bile kabul etmeyebilirsiniz. Bunlar hangi kafayla 3070 önermişler bir de aynı fiyata :D Şaka gibi bu firmalar ya.
Fazla akıllı veya uyanık olduklarını düşünüyorlar sanırım
 

Eren Güven

80+ Gold
Katılım
1 Mart 2023
Mesajlar
6,807
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,753
Yaş
28
İsim
Eren Güven
6800xt versinler o zaman. Kargo sıkıntıları seni bağlamaz. 6800 veremiyolarsa ona en yakın kartı vermek zorundalar
 
Top Bottom