Neler Yeni

Amazon.com.tr Rezilliği...

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
752
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
312
İsim
Murat Gündoğdu
Geçmiş olsun hocam. THH ile uğraşılmaz. Adamlara kanıtları ile sundum, yetersiz delil dediler bana. Benim olayım; D&R'dan gamepad aldım. Sıfır parası verdiğim ve sıfır olması gereken malın açılmadığını gösteren bant kesilmiş, üstüne yeni bant atılmıştı. Üstüne üstlük kutuda ezikler vardı. Uzun süre süründürdüler süründürdüler. En son yetersiz delil denildi, ki değil. WP hattı ile olan konuşmalarımı bile koydum. Karşı savunma vs. söylenmedi, direkt düşürdüler. Tabii karşıda turkuvaz medya vardı, yancıların şirketlerinden. Direkt düşürdüler. Bu ülkede en son kaçıncı sınıf varsa, o sınıftayız biz...
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
682
Dahası  
Reaksiyon skoru
210
İsim
Selim
Kötü durum maalesef. Benim üründen de haber yok, bugünü bitirdik. Bakalım ne kadar bekletecekler, bugün 8. gün. Canlı sohbeti çok kullandığım için sanırım oradan engellenmişim, oraya da bağlanamıyorum artık, bakalım ne olacak
Bende yakında engelleyeceğim herhalde 😄
 

Korvo.

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
80
Dahası  
Reaksiyon skoru
33
İsim
Can Yavuz
Bende yakında engelleyeceğim herhalde 😄
Şikayetvara baktım, son zamanlarda bu durumdan muzdarip yüzlerce kişi varmış. İade alamayan var, değişim ürünü gönderilmeyen var. Ya inanılmaz bir yoğunluk var ve yetişemiyorlar yada kasti olarak geciktiriliyor bilemiyorum. Umarım en kısa zaman da çözüme kavuşur
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
682
Dahası  
Reaksiyon skoru
210
İsim
Selim
Şikayetvara baktım, son zamanlarda bu durumdan muzdarip yüzlerce kişi varmış. İade alamayan var, değişim ürünü gönderilmeyen var. Ya inanılmaz bir yoğunluk var ve yetişemiyorlar yada kasti olarak geciktiriliyor bilemiyorum. Umarım en kısa zaman da çözüme kavuşur
Umarım diyip beklemeye koyuluyoruz. Bir de ilk bana yanlış ürün geldiğinde THH'e başvurmalıyım falan diye sorduğumda bana düşman gibi cevap verip Amazon'u savunanlar vardı 😄
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,643
7 Eylül tarihinde Amazon'dan forumda indirimli şeklinde paylaşılan Samsung G65B monitörü satın aldım. Bana benim aldığım monitör yerine başka ürün gönderildi ve ellerinde ki stokların hepsini sattıkları için de değişim için beklemem gerektiğini söylediler. Bekle bekle yaklaşık 20 gün sonunda ellerine stok geldi ve ben ürünü paketleyip onlara geri yolladım. Ürün ellerine ulaşalı 1 haftayı geçti ve hala daha bırakın bana gelecek doğru ürünün kargolanmasını ürünü kontrol etmediler bile depoda bekliyormuş. Her sorduğumda sürekli işlemin hızlanması için depoya arka planda ilettik vs. diyorlar ama hiç bir şey hızlanmıyor. Pazar günü tekrardan bir amazon çalışanıyla iletişime geçtim ve bana dedi ki en geç Çarşamba günü daha geçi yok ürünün kargolanacağını söyledi. Bakın bakalım çarşamba bitti ve kargonun K'si bile yok Amazon tarafında. 7 Eylül tarihinde sipariş verdiğim ürüne erişemiyorum bile ve şimdi kontrol ettim Amazon'da o ürünün stoğu duruyor mu diye yine ürünün stoğu tükenmiş. Bunlar bence ürünü bana ayırmadılar tekrardan stokları bitirdiler ve beni tekrar stok yenilenmesi için bekletiyorlar bunun başka açıklaması olamaz rezillik. Monitörü aldığım zaman çok ufak fiyat farkıyla çok daha iyi bir monitör daha indirimdeydi fakat ben amazondan aldığım için, amazon kalitesinden dolayı ürünü iptal edip başka yerden o ürünü almakla uğraşmak istemedim ve o monitörü alamadım. En azından iptal etseydim o monitöre sahip olurdum şimdi monitörsüz bir şekilde beni bıraktılar ortada. Ben ne yapacağım, THH ile de gerçekten uğraşmak istemiyorum
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Keşke yanlış ürünü iade edip tekrar asıl ürününüzü alsaydiniz
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
682
Dahası  
Reaksiyon skoru
210
İsim
Selim
Bu arada arkadaşlar THH'e başvurup onlara belge gittiği gibi hemen beni arayıp telafi ettiler, neymiş Amazon falan dinlemeyip herkesi şikayet etmek gerekiyormuş :)
Şikayet edilip onlardan savunma istenildikten kısa süre sonra kendilerini bana direkt yeni sipariş oluşturup monitörü gönderdiler hatalı olduklarını kendileri de biliyor olmalılar, yok şirket politikası böyle bir şey olmaz yeni sipariş verin diye diretenler direkt olarak monitörü gönderdiler. En baştan bu başvuruyu yapsaymışım çok kısa sürede çözülecekmiş.
Ürünü 28 Ekim tarihinde teslim aldım. Normalde yazmayı düşünmüyordum fakat THH'den dilekçe geldi orada bu konu hakkında kararları belirtince adamlar aklıma geldi güncellemeyi paylaşayım dedim.
Amazon'u çok severim hâlâ daha bir elektronik cihaz alacak olsam kesinlikle Amazon tek tercihim olur fakat bu yaptıkları büyük bir ayıp ve en azından müşterinin gönlünü almak için basit bir özür dilenebilirdi fakat o da yapılmadı bana kalırsa bu da bir yanlış.
1734515277338.png
 

ymree13

80+
Katılım
16 Temmuz 2024
Mesajlar
184
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Yunus Emre
Şuan aynı durumdayım. 4 kasım tarihinde kasım fırsatlarını cashback, kupon derken uygun fiyata xbox game pad aldım ve kusurlu ürün geldi geri değişim için yolladım. Bana 2. Ürünü yolladılar fakat bu üründe kusurlu olduğu için tekrar değişim işlemi başladı. 21 kasımda 2. Ürünü de yolladım ve neredeyse 1 ay olucak. 2 hafta dolduğunda amazon ile iletişime geçtim ve 14 gün içerisinde normalde iade ve değişim olması gerekiyor diye fakat ürün hiç işleme alınmamış diye bana söylediler. Bunun üzerine depoya vs görüşmeler yaklaşık 1 hafta boyunca bunları darlandım ve 1 haftanın sonunda bana ürünün stogunun bittiğini bildirdiler :) şuan stok için tedarik bekleniyor diyorlar. Aralıksız 2 3 günde bir arayıp darliyorum. Gerçekten dalga geçer gibi. Aldığıma bin pisma ettiler. Gamepad aldım diye birsuru oyun hazırlamıştım kendime böyle sorun yaşayınca ne oyun oynama isteği kaldı ne birsey. Geri geldiğinde tekrar istegik olur diye iptal de etmedim bakalım bekliyoruz.
 

Cerade

80+
Katılım
7 Mayıs 2022
Mesajlar
216
Dahası  
Reaksiyon skoru
76
İsim
Serdar Akyaka

benzer sorunlar yukarıdaki benim başıma gelen hala çözülmedi. Amazon eski amazon değil forumlarda millet alışkanlık olmuş amazon süper çok iyi mükemmel diyor sohbet bile edemiyosun ben seni anlıyorum yapacagın bir şey yok adamlar çok güçlü devlet gibiler şikayet o bu şu zaten çok uzun sürüyor. Geçmiş olsun sorunun umarım çözülür pek sanmıyorum ama hayırlısı

Herkesin önerdiği Amazon bile böyle yapıyorsa biz bitmişiz arkadaş. Bu ülkede sorunsuz bir ürün almak cidden lüks oldu. Paran olması yetmiyor, aynı zamanda şanslı olman gerekiyor.
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,649
En İyi Cevap
1
Bu arada arkadaşlar THH'e başvurup onlara belge gittiği gibi hemen beni arayıp telafi ettiler, neymiş Amazon falan dinlemeyip herkesi şikayet etmek gerekiyormuş :)
Şikayet edilip onlardan savunma istenildikten kısa süre sonra kendilerini bana direkt yeni sipariş oluşturup monitörü gönderdiler hatalı olduklarını kendileri de biliyor olmalılar, yok şirket politikası böyle bir şey olmaz yeni sipariş verin diye diretenler direkt olarak monitörü gönderdiler. En baştan bu başvuruyu yapsaymışım çok kısa sürede çözülecekmiş.
Ürünü 28 Ekim tarihinde teslim aldım. Normalde yazmayı düşünmüyordum fakat THH'den dilekçe geldi orada bu konu hakkında kararları belirtince adamlar aklıma geldi güncellemeyi paylaşayım dedim.
Amazon'u çok severim hâlâ daha bir elektronik cihaz alacak olsam kesinlikle Amazon tek tercihim olur fakat bu yaptıkları büyük bir ayıp ve en azından müşterinin gönlünü almak için basit bir özür dilenebilirdi fakat o da yapılmadı bana kalırsa bu da bir yanlış.
Alıntıyı görüntüle
Amazonun bazı kategorileri bitime yakın şuanda. Maalesef 2. el pazarına döndü. Eski durumu yok. Ne alsam 2.el ürün geliyor. Adamlar giydiği iç çamaşırı bile iade etmişler. Kontrol etmeden iade alıyorlar ve sipariş verenlere tekrar gönderiyorlar.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
682
Dahası  
Reaksiyon skoru
210
İsim
Selim
Şuan aynı durumdayım. 4 kasım tarihinde kasım fırsatlarını cashback, kupon derken uygun fiyata xbox game pad aldım ve kusurlu ürün geldi geri değişim için yolladım. Bana 2. Ürünü yolladılar fakat bu üründe kusurlu olduğu için tekrar değişim işlemi başladı. 21 kasımda 2. Ürünü de yolladım ve neredeyse 1 ay olucak. 2 hafta dolduğunda amazon ile iletişime geçtim ve 14 gün içerisinde normalde iade ve değişim olması gerekiyor diye fakat ürün hiç işleme alınmamış diye bana söylediler. Bunun üzerine depoya vs görüşmeler yaklaşık 1 hafta boyunca bunları darlandım ve 1 haftanın sonunda bana ürünün stogunun bittiğini bildirdiler :) şuan stok için tedarik bekleniyor diyorlar. Aralıksız 2 3 günde bir arayıp darliyorum. Gerçekten dalga geçer gibi. Aldığıma bin pisma ettiler. Gamepad aldım diye birsuru oyun hazırlamıştım kendime böyle sorun yaşayınca ne oyun oynama isteği kaldı ne birsey. Geri geldiğinde tekrar istegik olur diye iptal de etmedim bakalım bekliyoruz.
14 gün geçtiyse gidiyorsun THH'e şikayetini koyuyorsun bu sefer müşteriyi daha çok ciddiye alıyorlar. Yapmaktan zarar gelmez, şikayetini yap bence. Kendilerine durumun çözülmezse şikayet edeceğini belirtebilirsin istersen orası sana kalmış.
Herkesin önerdiği Amazon bile böyle yapıyorsa biz bitmişiz arkadaş. Bu ülkede sorunsuz bir ürün almak cidden lüks oldu. Paran olması yetmiyor, aynı zamanda şanslı olman gerekiyor.
Kesinlikle ama halkımız güçlünün yanında, hâlâ daha konudaki ilk mesaja gülücük atan zavallılar var :D
Amazonun bazı kategorileri bitime yakın şuanda. Maalesef 2. el pazarına döndü. Eski durumu yok. Ne alsam 2.el ürün geliyor. Adamlar giydiği iç çamaşırı bile iade etmişler. Kontrol etmeden iade alıyorlar ve sipariş verenlere tekrar gönderiyorlar.
Bu yaşadığın çok iğrenç bir durum nasıl yaşanıyor bu ya
 

Dentista

80+
Katılım
15 Mayıs 2024
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Ahmet Anıl Erdemgil
Bir çok kez alışveriş yaptım ve iade talebimin olduğu ürünler oldu. Amazon hiç mağdur etmedi beni. Mağdur edilen arkadaşlar için üzüldüm, umarım sorunlar hızlıca telafi edilir. Firma babamın oğlu değil yanlışa yanlış doğruya doğru demek lazım Amazon güvenilir diye işinizi onlara bırakmayın. Hakkınızı savunabileceğiniz her yolu deneyin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,032,960
Mesajlar
9,310,250
Üyeler
163,746
Son üye
muzoboy
Top Bottom