Neler Yeni

Amazon.com.tr Rezilliği...

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
752
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
312
İsim
Murat Gündoğdu
Geçmiş olsun hocam. THH ile uğraşılmaz. Adamlara kanıtları ile sundum, yetersiz delil dediler bana. Benim olayım; D&R'dan gamepad aldım. Sıfır parası verdiğim ve sıfır olması gereken malın açılmadığını gösteren bant kesilmiş, üstüne yeni bant atılmıştı. Üstüne üstlük kutuda ezikler vardı. Uzun süre süründürdüler süründürdüler. En son yetersiz delil denildi, ki değil. WP hattı ile olan konuşmalarımı bile koydum. Karşı savunma vs. söylenmedi, direkt düşürdüler. Tabii karşıda turkuvaz medya vardı, yancıların şirketlerinden. Direkt düşürdüler. Bu ülkede en son kaçıncı sınıf varsa, o sınıftayız biz...
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
Kötü durum maalesef. Benim üründen de haber yok, bugünü bitirdik. Bakalım ne kadar bekletecekler, bugün 8. gün. Canlı sohbeti çok kullandığım için sanırım oradan engellenmişim, oraya da bağlanamıyorum artık, bakalım ne olacak
Bende yakında engelleyeceğim herhalde 😄
 

Korvo.

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
80
Dahası  
Reaksiyon skoru
33
İsim
Can Yavuz
Bende yakında engelleyeceğim herhalde 😄
Şikayetvara baktım, son zamanlarda bu durumdan muzdarip yüzlerce kişi varmış. İade alamayan var, değişim ürünü gönderilmeyen var. Ya inanılmaz bir yoğunluk var ve yetişemiyorlar yada kasti olarak geciktiriliyor bilemiyorum. Umarım en kısa zaman da çözüme kavuşur
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
665
Dahası  
Reaksiyon skoru
204
İsim
Selim
Şikayetvara baktım, son zamanlarda bu durumdan muzdarip yüzlerce kişi varmış. İade alamayan var, değişim ürünü gönderilmeyen var. Ya inanılmaz bir yoğunluk var ve yetişemiyorlar yada kasti olarak geciktiriliyor bilemiyorum. Umarım en kısa zaman da çözüme kavuşur
Umarım diyip beklemeye koyuluyoruz. Bir de ilk bana yanlış ürün geldiğinde THH'e başvurmalıyım falan diye sorduğumda bana düşman gibi cevap verip Amazon'u savunanlar vardı 😄
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,436
7 Eylül tarihinde Amazon'dan forumda indirimli şeklinde paylaşılan Samsung G65B monitörü satın aldım. Bana benim aldığım monitör yerine başka ürün gönderildi ve ellerinde ki stokların hepsini sattıkları için de değişim için beklemem gerektiğini söylediler. Bekle bekle yaklaşık 20 gün sonunda ellerine stok geldi ve ben ürünü paketleyip onlara geri yolladım. Ürün ellerine ulaşalı 1 haftayı geçti ve hala daha bırakın bana gelecek doğru ürünün kargolanmasını ürünü kontrol etmediler bile depoda bekliyormuş. Her sorduğumda sürekli işlemin hızlanması için depoya arka planda ilettik vs. diyorlar ama hiç bir şey hızlanmıyor. Pazar günü tekrardan bir amazon çalışanıyla iletişime geçtim ve bana dedi ki en geç Çarşamba günü daha geçi yok ürünün kargolanacağını söyledi. Bakın bakalım çarşamba bitti ve kargonun K'si bile yok Amazon tarafında. 7 Eylül tarihinde sipariş verdiğim ürüne erişemiyorum bile ve şimdi kontrol ettim Amazon'da o ürünün stoğu duruyor mu diye yine ürünün stoğu tükenmiş. Bunlar bence ürünü bana ayırmadılar tekrardan stokları bitirdiler ve beni tekrar stok yenilenmesi için bekletiyorlar bunun başka açıklaması olamaz rezillik. Monitörü aldığım zaman çok ufak fiyat farkıyla çok daha iyi bir monitör daha indirimdeydi fakat ben amazondan aldığım için, amazon kalitesinden dolayı ürünü iptal edip başka yerden o ürünü almakla uğraşmak istemedim ve o monitörü alamadım. En azından iptal etseydim o monitöre sahip olurdum şimdi monitörsüz bir şekilde beni bıraktılar ortada. Ben ne yapacağım, THH ile de gerçekten uğraşmak istemiyorum
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Keşke yanlış ürünü iade edip tekrar asıl ürününüzü alsaydiniz
 
Top Bottom