Neler Yeni

Gençer Gaming mağduriyet ve saçmalıkları

NoctuaFanBoyu

80+ Gold
Katılım
13 Nisan 2020
Mesajlar
5,138
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,386
İsim
Hamza Ziya Üstün
Gencer iş bilmez bir firma. Ne olursa olsun alışveriş yapmayacağım ve yaptırmayacağım firmalardan biri. Her seferinde mağduriyete sebep oluyorlar
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,408
Dahası  
Reaksiyon skoru
449
İsim
burak karadağ
takip eden yok ceza veren yok güle oynaya milleti dolandırıyorlar
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ethem Şahin
Ben anlamıyorum ya zaten çok güzel özetlemişsin. Sen bir dropshopping firmadı değilsin, elinde ürün yoksa satamazsın zaten hazır sistem ürün satılmış 18gün geçmiş ürün yok diyorlar şaka gibi. O zaman bizim bu paralarla vadeli mevduat oynuyorlar. Böyle saçmalık olabilir mi. Son zamanlarda bu tarz hazır sistem satan siteler de çok duyar olduk bu tarz sorunları. Adlarına, kalitelerine yakışmıyor. Bu tarz haberleri gördükçe kesinlikle bu yerlerden alışveriş yapma konusunda tedirgin davranıyorum.
Gerçekten trajikomik bir durum. Yazdığım gibi daha 1 hafta öncesine kadar kendileriyle mailleştik ve bana en geç 14 temmuz tarihinde kargoya vereceklerini söylediler. Bir problem oldugundan veya ellerinde parça eksik olduğundan da bahsedilmedi. Sizin de dediğiniz gibi zaten hazır bir sistem ve aradan 18 gün geçmiş ki satın aldığım tarihe bakar mısınız. Daha stokların tükenmediği bir tarih. 2 gün sonrasında bile hala stok gözüküyordu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

olmayan kartı satıp bide milleti magdur ediyolar saçma sapan işler
Garip olan durum satın aldığım tarihte kart ellerinde vardı ve yaklaşık ben satın aldıktan 2 gün sonra da stokta bulunuyordu.
 

warymajesty

80+ Silver
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
2,789
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,195
İsim
yunus günaydın
Hocam teknobiyotik ile işlemci kavgam olmuştu
Aynı şekilde ordan arkadaşıma apu sistem almıştık tabiri caizse dahili grafik birimi çalışmıyordu, oyunlarda kapanıyordu. Gönderdik, test yaptık sorun yok dediler. Arkadaşım thh ile uğraşmak istemedi gpu aldı sorun çözüldü.
Yukarıda da benzer bir öneri gelmişti, haklısınız fakat böyle bir şey talep etsem bile vereceklerini sanmıyorum. Mahkeme süreci yorucu tabii ki ama hakkımı kesinlikle arayacağım. Gerekli mecralara şikayette bulundum şimdilik ve geri dönüş bekliyorum. Olumlu bir dönüş yapılmaz ise mahkeme yolu gözüktü demektir
Böyle durumlarda hakkınız ya dengi bir ürün ya da daha üst bir model olur. Fiyat olarak 3070 dengi gibi gözüktüğünden onu önermiş gibi gözüküyorlar ama dengi değil tamamen saçmalık. Bana ya 3080 ya da 6800 xt yollayın o zaman kardeşim yani. Yoksa bu ürün koymayın seçeneğe. 6800 xt yollasanız kargolama süreci içerisinde bu tüketici size minnet duyar, över. Ülkemizde ne yazık ki müşteri memnuniyetini önemseyen firma bulmak zor. Yukarıda da bir örneği mevcut.
 

Hypnx

80+ Bronze
Katılım
17 Haziran 2022
Mesajlar
886
Dahası  
Reaksiyon skoru
452
İsim
Batuhan

melidoas6

80+ Silver
Katılım
30 Haziran 2021
Mesajlar
2,442
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
Farklı kart vermek istiyorlarsa daha yüksek performanslı bir rtx ekran kartı versinler yada aldığını yollasınlar. Artan zamlarla senin paran eridi arada ki farkı kapatsınlar. İşlerini düzgün yapamıyorlarsa hiç uğraşmasınlar bu işlerle. Olan tüketiciye oluyor ne kadar üzücü.
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ethem Şahin
Aynı şekilde ordan arkadaşıma apu sistem almıştık tabiri caizse dahili grafik birimi çalışmıyordu, oyunlarda kapanıyordu. Gönderdik, test yaptık sorun yok dediler. Arkadaşım thh ile uğraşmak istemedi gpu aldı sorun çözüldü.

Böyle durumlarda hakkınız ya dengi bir ürün ya da daha üst bir model olur. Fiyat olarak 3070 dengi gibi gözüktüğünden onu önermiş gibi gözüküyorlar ama dengi değil tamamen saçmalık. Bana ya 3080 ya da 6800 xt yollayın o zaman kardeşim yani. Yoksa bu ürün koymayın seçeneğe. 6800 xt yollasanız kargolama süreci içerisinde bu tüketici size minnet duyar, över. Ülkemizde ne yazık ki müşteri memnuniyetini önemseyen firma bulmak zor. Yukarıda da bir örneği mevcut.
Evet haklısınız. Geri dönüş yapılırsa talebimi ileteceğim kendilerine zaten.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Farklı kart vermek istiyorlarsa daha yüksek performanslı bir rtx ekran kartı versinler yada aldığını yollasınlar. Artan zamlarla senin paran eridi arada ki farkı kapatsınlar. İşlerini düzgün yapamıyorlarsa hiç uğraşmasınlar bu işlerle. Olan tüketiciye oluyor ne kadar üzücü.
Ben de bunu anlatmak istiyorum onlara. Şu an iptal edilse bile inanılmaz bir zam geldi ve tekrar aynı ücrete benim o sistemi almam imkansız.
 

ahmetbirs

80+ Bronze
Katılım
20 Eylül 2022
Mesajlar
701
yazılacak çok şey var aslında ama :D sağlık olsun sonuna kadar git umarım problemin en kısa zamanda çözülür
 

SynaX

80+
Katılım
28 Mayıs 2023
Mesajlar
200
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Caner Sürdem
Donanım Arşivi gibi büyük bir toplulukla iş birliği yaparak aynı zamanda bu toplumda gelen müşterilerinizi mağdur etmenizi nasıl açıklayacaksınız?
@GENCERGAMİNG
 

melidoas6

80+ Silver
Katılım
30 Haziran 2021
Mesajlar
2,442
Evet haklısınız. Geri dönüş yapılırsa talebimi ileteceğim kendilerine zaten.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ben de bunu anlatmak istiyorum onlara. Şu an iptal edilse bile inanılmaz bir zam geldi ve tekrar aynı ücrete benim o sistemi almam imkansız.
Hakkınızı sonuna kadar arayın vazgeçmeyin. Gerekirse thh ye başvurun alın ürününüzü
 
Top Bottom