Zowie EC-1A

BALANCE

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1,170
Reaksiyon skoru
687
Zowie EC-1A yeni aldım. Sizce nasıldır. Çok met ettiler. Birde ben bakayım dedim. Kullanan varmı?? Aslında Gönlüm SteelSeries’ten yanaydı almış bulundum.?
 
Hayırlı olsun diyelim güzel seçim aslında
 
Hayırlı olsun optikleri falan çok kaliteli bir mouse hayatta pişman olmazsın
 
Eline hangisi oturuyorsa o daha güzeldir. Bir bilgim yok ama umarım zowie markasının uygulaması vardır.
 
Eline hangisi oturuyorsa o daha güzeldir. Bir bilgim yok ama umarım zowie markasının uygulaması vardır.
Arkadasım almış baktım denedim ec-1a sanırım en büyük olanı avuç içine rahat oturdu kavramasıda çok iyi geldi. Aynısından bende sipariş ettim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,089
Mesajlar
11,084,067
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top