sattığım 3 ürünün 1 ini alıcı göndermemiş Ve sahibinden bana diyorki
(burada asıl amaç, ücretin güvence altına alındığına dair bir teminattır.)
Şirketimiz, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun uyarınca “Yer Sağlayıcı” olarak faaliyet göstermekte olup ürün satışında hiçbir şekilde satıcı/sağlayıcı/alıcı konumunda değildir. Yer sağlayıcı olarak hareket eden şirketimizin ürün satış ve iade süreçlerine ilişkin mevzuat gereği herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Alıcı ve satıcılar istedikleri ürünleri kendileri tarafından oluşturulan görseller ve bilgiler aracılığıyla kendilerine ait alanda sergilemektedirler. Şirketimizin satılan ürünlere ilişkin süreçlere dair müdahalesi söz konusu olmamakta, zaten ürüne ilişkin herhangi bir bilgisi de bulunmamaktadır.
Bu kapsamda satıcılar, iade edilen ürünün teslim alınması aşamasında kargo görevlisi önünde tutulacak tutanak ile ancak ürünün durumunu belgeleyebileceklerdir. Sahibinden.com’un teslim edilen ve/veya iade edilen ürünün teslimat anını gözlemleyebilmesi mümkün olmadığından, ürünün ne durumda olduğunu bilebilmesi de mümkün değildir. Dolayısıyla Şirketimizin iade işlemini durdurma şeklinde bir müdahalesi söz konusu olamamaktadır.
Kısaca satıcı umrumuzda değil kendi sitemizdeki Dolandırıcılı satışları takip etmiyoruz umrumuzda değil demeye getiriyor bende dedim o zaman bende başlıyım dolandırmaya sürekli milletin ürünlerini satın alıyım başka bir şey boş gönderiyim bir şey diyemiyorlar çünkü öyle bir durumda mağdur olan yine satıcı Ne yapmam lazım Müşteri hizmetlerini arasamda çözmez bunlar Allahtan çok pahalı bir şey değildi
(burada asıl amaç, ücretin güvence altına alındığına dair bir teminattır.)
Şirketimiz, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun uyarınca “Yer Sağlayıcı” olarak faaliyet göstermekte olup ürün satışında hiçbir şekilde satıcı/sağlayıcı/alıcı konumunda değildir. Yer sağlayıcı olarak hareket eden şirketimizin ürün satış ve iade süreçlerine ilişkin mevzuat gereği herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Alıcı ve satıcılar istedikleri ürünleri kendileri tarafından oluşturulan görseller ve bilgiler aracılığıyla kendilerine ait alanda sergilemektedirler. Şirketimizin satılan ürünlere ilişkin süreçlere dair müdahalesi söz konusu olmamakta, zaten ürüne ilişkin herhangi bir bilgisi de bulunmamaktadır.
Bu kapsamda satıcılar, iade edilen ürünün teslim alınması aşamasında kargo görevlisi önünde tutulacak tutanak ile ancak ürünün durumunu belgeleyebileceklerdir. Sahibinden.com’un teslim edilen ve/veya iade edilen ürünün teslimat anını gözlemleyebilmesi mümkün olmadığından, ürünün ne durumda olduğunu bilebilmesi de mümkün değildir. Dolayısıyla Şirketimizin iade işlemini durdurma şeklinde bir müdahalesi söz konusu olamamaktadır.
Kısaca satıcı umrumuzda değil kendi sitemizdeki Dolandırıcılı satışları takip etmiyoruz umrumuzda değil demeye getiriyor bende dedim o zaman bende başlıyım dolandırmaya sürekli milletin ürünlerini satın alıyım başka bir şey boş gönderiyim bir şey diyemiyorlar çünkü öyle bir durumda mağdur olan yine satıcı Ne yapmam lazım Müşteri hizmetlerini arasamda çözmez bunlar Allahtan çok pahalı bir şey değildi