XİGMATEK KASADA FAN DİZİLİMİ NASIL OLMALI?

Mami12

80+
Katılım
22 Ağustos 2024
Mesajlar
96
Reaksiyon skoru
7
Arkadaşlar görseldeki XİGMATEK PANO S kasasını kullanıyorum ancak bir sorum olacak kasanın alt fanları havayı içerimi üflemeli yoksa egzoz görevi görüp dışarımı atmalı her yerde farklı bir cevap görüyorum o yüzden size danışmak istedim. Bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
40795_01.webp
 
Arkadaşlar görseldeki XİGMATEK PANO S kasasını kullanıyorum ancak bir sorum olacak kasanın alt fanları havayı içerimi üflemeli yoksa egzoz görevi görüp dışarımı atmalı her yerde farklı bir cevap görüyorum o yüzden size danışmak istedim. Bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Alıntıyı görüntüle
Yan ve alta takılan fanlar içeriye hava alır
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,169
Mesajlar
11,084,996
Üyeler
198,252
Son üye
theLestrange
   
Geri
Top