4-5Bin TL Arası Monitör Önerisi!

Samsung odyssey g3 çöp arkadaşın attığı monitörler güzel onları alabilirsin
 
3ms
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bu monitör kötü ghotiing sorunu var diyor herkes
bu fiyat bandındaki monitörler arasında uçurum farklar yok, hepsinin kusurları var. KTC’nin bu modeli kullanıcı tarafında en az hayal kırıklığı yaratan model
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top