Rtx 5080 için 4k oled flat monitör tavsiyesi

cihazın incelemesini bulamadım


üstteki sanırım henüz türkiyede satışta yok alttaki mediamarktta 45bine var 4. nesil qd oled 5 katmanlı tandem oled diye geçiyor birde qd oledlerdeki kolay çizilme sorunu için bir katman daha eklemişler.

@Tayfunns hoca bu işlerin piridir onun yorum yapması daha doğru olur.
 


üstteki sanırım henüz türkiyede satışta yok alttaki mediamarktta 45bine var 4. nesil qd oled 5 katmanlı tandem oled diye geçiyor birde qd oledlerdeki kolay çizilme sorunu için bir katman daha eklemişler.

@Tayfunns hoca bu işlerin piridir onun yorum yapması daha doğru olur.
Ben monitör kojusunda oedler hakkında bilgim yok malesef ips de kaldıgım için bu modelde güzel görünüyor media taksit de yapıyor kafam karıştı baya şuan
 
Pg32ucdm gen 3, Mo32u24, mpg322ur x24 ve mag321up x24 için stok kovala.
 
sen olsan hangisini alırdın usta pusudayım kartın limit hazır
Msı ve Asus önceliğimdir ucuz olanı alırdım. Eğer gigabyte diğerlerinden daha ucuzsa o da tercih edilebilir.

Msı>=Asus>gigabyte
 
Bugün FO32U2 monitörüm geldi inceleme videolarında hep çok parlak oda ve ambient rise black level sorunundan bahsedilmiş ama bazı aklı selim kullanıcılar da bu durumun aşırı parlak odalarda ve kamerada çok daha bariz göründüğünü yazmışlar..evet aynen altına imza atarım 3 metre arkamda pencere var ve siyahl olması gerektiği gibi ne mor ne de pembe sadece kamerada görebildiğim bir mor tonu var oda asla sorun değil. Bunun yanında az yansıma yapan parlak ekran, renk canlılığı ve parlaklık seviyesi baya hoşuma gitti 40k bandında daha iyisi bulunmaz.
 
Geri
Top