Rtx 5080 için 4k oled flat monitör tavsiyesi

Afacan Dennis

80+ Bronze
Katılım
4 Kasım 2020
Mesajlar
529
Reaksiyon skoru
180
Dostlar merhaba yıllardır lg gn950b kullanıyorum 4k 144 hz bu monitör oc ile 160hz oluyor ama renkler doğallığını kaybediyor. 2k gibi bi düşüncem yok sistemim 14900k 5080 32 gb ddr5 ramden oluşmakta. Uzun yıllar sorun çıkarmayacak panel yanmasıyla uğraştırmayacak oles bi monitör öneriniz varsa almayı düşünüyorum. Setup ufak tefek tamamladım gn950b den sıkıldım diyebilirim açıkcası
 

Ekler

  • IMG_3103.webp
    IMG_3103.webp
    494.6 KB · Hit: 74
Bütçe 60k lara kadar çıkabilirim ama fuzuli olur diyorsanız 40-60 arası önerebilirsiniz
 
https://www.akakce.com/monitor/en-u...k-pivot-240-hz-oyuncu-u-fiyati,899331098.html 4k şart değilse direk bu hd de 720 2k da 540 hz veriyor https://rog.asus.com/monitors/27-to-31-5-inches/rog-swift-oled-pg27aqwp-w/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Setupın alt tarafına bi kablolama gerek gibi bu arada.
teşekkürler hocam kablolamayı sona bıraktım daha işi bitmedi ekran kartı yeni geldi cpu kablolarınıda değiştirmem gerek aşağı tarafı en son toplarlayabildiğim kadar toparlıcam birazda kasanın hezimeti var orada.
4k şart diyebilirim hocam çünkü hikaye tabanlı oyunlar oynuyorum genelde gn950b fena bi monitör değil ama uzun zamandır kullanınca sıkıldım artık bunu satıp direk bi oled monitöre geçeceğim asus güzel gibi 27 den 32 inc e geçince görüntüdeki keskinlikten eder mi? beni acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bunuda bir araştırayım hocam yanma varmı önemli olan o herşeyden önce benim için
 
teşekkürler hocam kablolamayı sona bıraktım daha işi bitmedi ekran kartı yeni geldi cpu kablolarınıda değiştirmem gerek aşağı tarafı en son toplarlayabildiğim kadar toparlıcam birazda kasanın hezimeti var orada.
4k şart diyebilirim hocam çünkü hikaye tabanlı oyunlar oynuyorum genelde gn950b fena bi monitör değil ama uzun zamandır kullanınca sıkıldım artık bunu satıp direk bi oled monitöre geçeceğim asus güzel gibi 27 den 32 inc e geçince görüntüdeki keskinlikten eder mi? beni acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bunuda bir araştırayım hocam yanma varmı önemli olan o herşeyden önce benim için
Yanma sorunu yok rog monitör zaten biliyorsunuzdur ürününün arkasında duruyor rog.
 
Pg27ucdm3 bekle gen 4 qd oled bi oncekiyle farkı glossy kaplaması daha dayanikli bir de daha siyah gosteriyor
YAbancılarda var su an incelemesine bakabilirsin
 
Pg27ucdm3 bekle gen 4 qd oled bi oncekiyle farkı glossy kaplaması daha dayanikli bir de daha siyah gosteriyor
YAbancılarda var su an incelemesine bakabilirsin
beklerim hocam sorun yok elimde monitör var sonucta yanmayla hiç uğraşasım yok valla gönder geri gelsin buhran olayına dönüyor
 
beklerim hocam sorun yok elimde monitör var sonucta yanmayla hiç uğraşasım yok valla gönder geri gelsin buhran olayına dönüyor
Gen 4 lerde eger surekli statik icerikle kullanmazsan dikkatli kullanirsan 5-6 sene yanacagini dusunmuyorum ben
Gen 5 ler gelecek onlarda omur biraz daha artirilacak en onemlisi yazi problemi cozulecek yeni piksel duzeniyle ben onu bekliyorum 2027 cesi yani ama 4k da yazi problemini gen 4 te de hissetmezsin keskinlik fazla
 
Gen 4 lerde eger surekli statik icerikle kullanmazsan dikkatli kullanirsan 5-6 sene yanacagini dusunmuyorum ben
Gen 5 ler gelecek onlarda omur biraz daha artirilacak en onemlisi yazi problemi cozulecek yeni piksel duzeniyle ben onu bekliyorum 2027 cesi yani ama 4k da yazi problemini gen 4 te de hissetmezsin keskinlik fazla
yazı problemi benim için çok can sıkııcı olur bu monitör yakında gelir gibi türkiyeye gelir gelmez çekerim bi tane film izleme hikayeli oyunlar gibi şeylerle takılırım genelde
 
Geri
Top