Çözüldü✓ Beyaz sistem toplamaya çalışıyorum.Görüşlerinize açığım.

Hocam sıcaklık ile alakalı hic sikayetim yok ben CS2 oynuyorum genslde fan profilini de kendim ayarladım. Düşükte çalışıyor memnunum pompa sesi almadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Görüntü de bu şekilde.
 

Ekler

  • 53185.webp
    53185.webp
    82.4 KB · Hit: 17
Hocam sıcaklık ile alakalı hic sikayetim yok ben CS2 oynuyorum genslde fan profilini de kendim ayarladım. Düşükte çalışıyor memnunum pompa sesi almadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Görüntü de bu şekilde.
Teşekkür ederim hocam.Gayet şık duruyor
 
Bende böyle küçük bir kasa arıyordum hatta bana kalsa mini falan alırdım :) Bu kasayı tavsiye eder misiniz hocam içine normal 3 fanlı ekran kartı falan sığıyor mu?
mini v2 yi ben çok beğeniyorum. Hem çok estetik hemde çok abartı bir fiyatı yok. 5 tane de fanla gelmesi güzel.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,233
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top