AOC 25G4KUR Alınır Mı Fikriniz Nedir?

Alınır, ben 1.5 aydır kullanıyorum çok memnunum. Sadece Cs2 oynuyorum, şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım. NB F80 monitör koluyla kullanıyorum.
 
Geri
Top