Forza Horizon 6 Klavye veya Gamepad ile Oynanır mı?

TheCC

80+
Katılım
27 Haziran 2024
Mesajlar
347
Reaksiyon skoru
56
Merhaba, FH6 almak istiyorum fakat daha önce nerdeyse hiç araba oyunu oynamadım bu yüzden pek bilgim yok.Bu oyunu klavye veya gamepad ile oynamak nasıl olur?
 
Merhaba, FH6 almak istiyorum fakat daha önce nerdeyse hiç araba oyunu oynamadım bu yüzden pek bilgim yok.Bu oyunu klavye veya gamepad ile oynamak nasıl olur?
direksıyon setin olsa cok keyif alırsın gamepad ilede keyif alırsın sana tavisyem paran varsa direksıyon seti alabılırsın
 
Oynanır kanka, oyunu satın alan herkeste direksiyon seti yok zaten, senin neden keyif aldığına bağlı. Ben gamepad ile oynarken keyif alıyorum.
 
İkisiyle de oynanır. Eskiden direksiyon seti mi vardı?
 
Merhaba, FH6 almak istiyorum fakat daha önce nerdeyse hiç araba oyunu oynamadım bu yüzden pek bilgim yok.Bu oyunu klavye veya gamepad ile oynamak nasıl olur?
istediğinle oyna hepsıne desteği var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,126
Mesajlar
11,084,464
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top