Çözüldü✓ 7800x3d İçin Sıvı Sogutucu

düzgün bir model alırsan olmaz tabii ki. çoğu sıvı soğutmanın pompası daha sesli çalışıyor.
En iyi soğutma sıvıda olmazmi hocam yazın çok sıcak olur antalya oda sıcaklığında Yükselmeye müsait bir yer
 
Bende aldım işlemciyi phantom sprit var kule tipi iş görür heralde
 
Bundan iyisi zor bulunur bak buna
Pro Modeli Daha İyi Değil Mi ?


 
9800x3d'yi ocypus 360mm ile kullanıyorum bios ayarı curve -20 ve +200mhz boşta 36 derece lol ve redsec'te 50-60 derecelerde dolanıyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,096
Mesajlar
11,084,134
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top