🔥İndirim Fazeon Psu'suz Kasalar 1.457-1.699 TL!

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,392
Reaksiyon skoru
2,623
Bu Konudan ALINTIDIR.

- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...tx-bilgisayar-kasasi-psu-yok-pm-HBC0000DCWP4L
- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...tx-bilgisayar-kasasi-psu-yok-pm-HBC0000EWNXZV
- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...os-bilgisayar-kasasi-psu-yok-pm-HBC0000EWNXVC
- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...tx-beyaz-gaming-kasa-psu-yok-pm-HBC0000F09A7M
 
İhtiyaca Göre Alınabilir Çok İyi Fiyatıda Var .

REFERAL LİNK SANSÜRLENMİŞTİR‎‎‎ ‎OGGtCCnZpD/
 
PSU'lu da 2500-2800 arası fiyatlar. Fazeon'lar güzel iş görür, 4060-5060 sistemlere gönül rahatlığıyla alınır
 
Bu Konudan ALINTIDIR.

- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...tx-bilgisayar-kasasi-psu-yok-pm-HBC0000DCWP4L
- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...tx-bilgisayar-kasasi-psu-yok-pm-HBC0000EWNXZV
- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...os-bilgisayar-kasasi-psu-yok-pm-HBC0000EWNXVC
- https://www.hepsiburada.com/fazeon-...tx-beyaz-gaming-kasa-psu-yok-pm-HBC0000F09A7M
F6 alınabilir içlerinden F4 bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

PSU'lu da 2500-2800 arası fiyatlar. Fazeon'lar güzel iş görür, 4060-5060 sistemlere gönül rahatlığıyla alınır
F11 psulu 2.25 verdim çok tercih edilmiyor fiyata bakiyorlar
 
Al satcıların vazgeçilmezi.
Tek onların değil tüm hazır sistem satan tüm firmaların vazgeçilmezi😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

F6 alınabilir içlerinden F4 bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


F11 psulu 2.25 verdim çok tercih edilmiyor fiyata bakiyorlar
Satmaya iş yapmaz zaten, 3 fanlı mATX sıfır akvaryum + 600W giriş seviye 2. El psu ikilisi 1900-2000'e mâl edip sistem içi 2.5 falan sayıyorum
 
Al satcıların vazgeçilmezi.
a green frog is holding a pencil and talking on a cell phone .
 
Tek onların değil tüm hazır sistem satan tüm firmaların vazgeçilmezi😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Satmaya iş yapmaz zaten, 3 fanlı mATX sıfır akvaryum + 600W giriş seviye 2. El psu ikilisi 1900-2000'e mâl edip sistem içi 2.5 falan sayıyorum
Mantıklı hareket . 5060ti 16gb kaçırdın mi hocam sen 8gb ilanını gördüm 😀
 
Bu satıcı hep bu fiyatlara satıyor. Bu satıcıdan bağımsız fazeon kasaların çoğuna üst kısma sıvı soğutma takılamıyor.
100536.webp
 
Geri
Top