Rog Strix Xg27aqwmg - Gıgabyte Mo27u2 Hangi OLED Monitör Alınır?

Xelushy

80+
Katılım
1 Eylül 2020
Mesajlar
443
Reaksiyon skoru
154
Bütçe
36000
Merhaba arkadaşlar uzun süredir monitör arayışındayım 2k ve 4k oled monitörlere bakıyorum bütçem maximum 35 36k civarı bu 3 monitör ü buldum araştırdım. Odam çok güneş almıyor ekran yansıması sorun olmaz. Doğru renk ve metin okunurluğu istiyorum. Hangisini önerirsiniz?
Başlığa sığmadığı için modelleri buraya yazayım. ROG STRIX XG27ACDMS - ROG Strix XG27AQWMG - GIGABYTE MO27U2
 
Merhaba arkadaşlar uzun süredir monitör arayışındayım 2k ve 4k oled monitörlere bakıyorum bütçem maximum 35 36k civarı bu 3 monitör ü buldum araştırdım. Odam çok güneş almıyor ekran yansıması sorun olmaz. Doğru renk ve metin okunurluğu istiyorum. Hangisini önerirsiniz?
Başlığa sığmadığı için modelleri buraya yazayım. ROG STRIX XG27ACDMS - ROG Strix XG27AQWMG - GIGABYTE MO27Q3
metin okunurluğu ön plandaysa 2k bakma rgb stripe olmadığı için daha da kötü oluyor
4k rgb stripelılar daha yeni gelecek ve bütçeni aşar o yüzden normal 4k bakabilirsin okunurluğu gayet iyi olur yine
mo27u2 bütçene uygun
bütçe çıkarabilirim dersen 321up x24 bak kesin tayfun hocamın konusu var zaten
 
metin okunurluğu ön plandaysa 2k bakma rgb stripe olmadığı için daha da kötü oluyor
4k rgb stripelılar daha yeni gelecek ve bütçeni aşar o yüzden normal 4k bakabilirsin okunurluğu gayet iyi olur yine
mo27u2 bütçene uygun
bütçe çıkarabilirim dersen 321up x24 bak kesin tayfun hocamın konusu var zaten

mo27u2 den pişman olmam demi hocam yazılımları falan da iyiymiş bir de amazon üzerinden alacağım oda biraz güven veriyor herhangi bir sorun vb.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir de asus tarafında 35k ya kadar bu monitörle karşılaştırabileceğiniz bir model var mı acaba
 
İsteklerine göre biraz saçma bir tercih olmuş. Metin okunurluğu demişsin 4k da metinler sorun değil. Renkler doğru olsun demişsin qd oled zaten en iyi olduğu konu bu. Homojenlik te avantaj

12961.webp
12963.webp
12959.webp


Odam fazla güneş almıyor demişsiniz yani loş ortam diye tahmin ediyorum yine karanlık qd için avantaj. Aqwmg artısı daha parlak olması oluyor. 4k dan 2k ya düşmeni sağlayacak bir kalite artışı yok ki aqwmg de.
 
metin okunurluğu ön plandaysa 2k bakma rgb stripe olmadığı için daha da kötü oluyor
4k rgb stripelılar daha yeni gelecek ve bütçeni aşar o yüzden normal 4k bakabilirsin okunurluğu gayet iyi olur yine
mo27u2 bütçene uygun
bütçe çıkarabilirim dersen 321up x24 bak kesin tayfun hocamın konusu var zaten
321up x24 en iyi 4k oled monitörmü ozmn
 
İsteklerine göre biraz saçma bir tercih olmuş. Metin okunurluğu demişsin 4k da metinler sorun değil. Renkler doğru olsun demişsin qd oled zaten en iyi olduğu konu bu. Homojenlik te avantaj

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle

Odam fazla güneş almıyor demişsiniz yani loş ortam diye tahmin ediyorum yine karanlık qd için avantaj. Aqwmg artısı daha parlak olması oluyor. 4k dan 2k ya düşmeni sağlayacak bir kalite artışı yok ki aqwmg de.
Haklısın hocam ama metin okunurluğu hani çok ön planda değil benim için sadece yazıları okurken böyle çok bozulma olmasın yeter. Gıgabyte Mo27u2 ye baktım yazılım güncellemesi çıktığından beri hiç almamış. Çerçevesi bana biraz büyük geldi. Estetik olarak da çok beğenmedim. Ama 4k oluşu ve qd oled oluşu dediğiniz gibi daha iyi ama bunu tercih ettim bakalım pişman olmam umarım. Daha sipariş hazırlanıyor kısmına da geçmedi olmadı tekrar bi düşünüp videoları izlerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Haklısın hocam ama metin okunurluğu hani çok ön planda değil benim için sadece yazıları okurken böyle çok bozulma olmasın yeter. Gıgabyte Mo27u2 ye baktım yazılım güncellemesi çıktığından beri hiç almamış. Çerçevesi bana biraz büyük geldi. Estetik olarak da çok beğenmedim. Ama 4k oluşu ve qd oled oluşu dediğiniz gibi daha iyi ama bunu tercih ettim bakalım pişman olmam umarım. Daha sipariş hazırlanıyor kısmına da geçmedi olmadı tekrar bi düşünüp videoları izlerim.
senin önerdiğin farklı bir 2k ve 4k monitör varsa onu da incelemek isterim hocam bütçe 35 36k civarları. Bu asus monitör ün işte ekran başından kalktığın zaman kapanması falan da biraz cezbetti beni
 
Son düzenleme:
Haklısın hocam ama metin okunurluğu hani çok ön planda değil benim için sadece yazıları okurken böyle çok bozulma olmasın yeter. Gıgabyte Mo27u2 ye baktım yazılım güncellemesi çıktığından beri hiç almamış. Çerçevesi bana biraz büyük geldi. Estetik olarak da çok beğenmedim. Ama 4k oluşu ve qd oled oluşu dediğiniz gibi daha iyi ama bunu tercih ettim bakalım pişman olmam umarım. Daha sipariş hazırlanıyor kısmına da geçmedi olmadı tekrar bi düşünüp videoları izlerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


senin önerdiğin farklı bir 2k ve 4k monitör varsa onu da incelemek isterim hocam bütçe 35 36k civarları. Bu asus monitör ün işte ekran başından kalktığın zaman kapanması falan da biraz cezbetti beni
sensör yerine fare oynamadığı zaman ekranı kapatmasını sağlayabiliyorsun sayaçlar
sensör son önceliğim falan olurdu benim
 
sensör yerine fare oynamadığı zaman ekranı kapatmasını sağlayabiliyorsun sayaçlar
sensör son önceliğim falan olurdu benim
Anladım hocam bi gelsin bakalım monitör deneyim sağlamış olurum en kötü çok kötü bi monitör alıyormuşum gibi hissettim forumda dolaşa dolaşa :D
 
Geri
Top