Rog Strix Xg27aqwmg - Gıgabyte Mo27u2 Hangi OLED Monitör Alınır?

Anladım hocam bi gelsin bakalım monitör deneyim sağlamış olurum en kötü çok kötü bi monitör alıyormuşum gibi hissettim forumda dolaşa dolaşa :D
Monitör iyi de ayranlı tuzun dediği gibi az farkla 4k Tandem vardı yine.
 
Monitör iyi de ayranlı tuzun dediği gibi az farkla 4k Tandem vardı yine.
Merhaba selamlar hocam monitör geldi genel olarak beğendim ölü piksel yok bende gray banding de çıkmadı tabi ileride ne olur bilemem de sadece bir şey çok rahatsız etti beni neyden kaynaklandığını da bulamadım şimdi alt tab ta sekmeleri değiştirince böyle başka bir uygulamaya da sekmeye geçince ekran karıncalanıyor böyle renk gidip geliyormuş gibi oluyor neden oluyor böyle. Tam karıncalanma da değil böyle renk git gel yapıyor. Screen move falan strong hepsi fabrika ayarında ondan falan mı oluyor acaba.
 
Merhaba selamlar hocam monitör geldi genel olarak beğendim ölü piksel yok bende gray banding de çıkmadı tabi ileride ne olur bilemem de sadece bir şey çok rahatsız etti beni neyden kaynaklandığını da bulamadım şimdi alt tab ta sekmeleri değiştirince böyle başka bir uygulamaya da sekmeye geçince ekran karıncalanıyor böyle renk gidip geliyormuş gibi oluyor neden oluyor böyle. Tam karıncalanma da değil böyle renk git gel yapıyor. Screen move falan strong hepsi fabrika ayarında ondan falan mı oluyor acaba.
Memnun musunuz
 
Merhaba selamlar hocam monitör geldi genel olarak beğendim ölü piksel yok bende gray banding de çıkmadı tabi ileride ne olur bilemem de sadece bir şey çok rahatsız etti beni neyden kaynaklandığını da bulamadım şimdi alt tab ta sekmeleri değiştirince böyle başka bir uygulamaya da sekmeye geçince ekran karıncalanıyor böyle renk gidip geliyormuş gibi oluyor neden oluyor böyle. Tam karıncalanma da değil böyle renk git gel yapıyor. Screen move falan strong hepsi fabrika ayarında ondan falan mı oluyor acaba.
Bilmiyorum dediğiniz durumu hiç duymadım. Woled monitörlerde böyle kusurlar olabilir çözemezseniz değişim istersiniz.
Memnunum genel olarak renklerini beğendim monitör her kapanınca otomatik piksel temizlemesini de yapıyor. Proximity sensör de çalışıyor ekrandan kalktıktan 5 dk sonra otomatik kapanıyor monitör.
5 dk da çok bence Windows üzerinden ekran 3 dakika hareketsiz kaldığında ekranı kapat ayarını açsanda iş görüyor.
 
Bilmiyorum dediğiniz durumu hiç duymadım. Woled monitörlerde böyle kusurlar olabilir çözemezseniz değişim istersiniz.
5 dk da çok bence Windows üzerinden ekran 3 dakika hareketsiz kaldığında ekranı kapat ayarını açsanda iş görüyor.
Reddit ten baktım Vrr den dolaymış. Vrr kapatınca düzeldi ama onu açıp oled anti flicker açınca da en aza iniyormuş öyle yapacağım büyük ihtimalle ama oled anti flicker kullanmak için de uniform brightness kapalı olması lazım.
 
Reddit ten baktım Vrr den dolaymış. Vrr kapatınca düzeldi ama onu açıp oled anti flicker açınca da en aza iniyormuş öyle yapacağım büyük ihtimalle ama oled anti flicker kullanmak için de uniform brightness kapalı olması lazım.
Parlaklığın dalgalanma durumundan bahsediyorsunuz VRR flicker bu oluyor. Renk gidip gelmesi diyince anlayamadım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,343
Mesajlar
11,064,914
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top