ayranli_tuz
80+ Gold
- Katılım
- 1 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 5,249
- Reaksiyon skoru
- 2,055
yok iyi de 2k sonuçta 6k farkla 4k ve gen 4 qd oled seçeneğin varAnladım hocam bi gelsin bakalım monitör deneyim sağlamış olurum en kötü çok kötü bi monitör alıyormuşum gibi hissettim forumda dolaşa dolaşa![]()