Öneri 3d Modelleme İçin Laptop Önerisi

Arkadaşlar yardımcı olan herkese teşekkür ederim, indirime girmişti 68.000 liraya bu cihazı aldım;
Geldikten sonra sorusu olanlara da yardımcı olabilirim.
Ekranının kötü olması dışında sorun yaşamazsınız hocam hayırlı olsun. En kötü evde/yurtta kullanmalık monitör alırsınız.
1780581090294.webp
 
Ekranının kötü olması dışında sorun yaşamazsınız hocam hayırlı olsun. En kötü evde/yurtta kullanmalık monitör alırsınız.
Alıntıyı görüntüle
Öncelikle teşekkür ederim. Hocam evde zaten ekstra monitörum var yazmıştım önceki mesajlara da. Evde kasa niyetine kullanacağım dışarıda ekranı görmem yeterli.
 
Öncelikle teşekkür ederim. Hocam evde zaten ekstra monitörum var yazmıştım önceki mesajlara da. Evde kasa niyetine kullanacağım dışarıda ekranı görmem yeterli.
Doğru unutmuşum onu kusura bakmayın. Şimdiden hayırlı olsun inşallah sorunsuz elinize ulaşır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,996
Mesajlar
11,083,162
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top