🔥İndirim Nestle Fındıklı Gofret 8x 99,90tl

Afrika’ka da köle çalıştırıyordu zamanında sömürüyordu hala devam ediyor mu bilmiyorum.
Hocam bu tür Uluslararası büyüklükte şirketlerin yüzde 99 unun arkası temiz değil zaten ben burada sırf hissesi var diye boykot edilmesini garip buldum sonuçta yatırımları sadece orada
Zaten siteye bir girdim takım formalarindan tut yiyecek içecek kahve dünyası vb her şeye boykot demişler
Ama köle çalıştırma konusu doğru çoğu kakao üreticisi bunu yapıyor maalesef
 
Son düzenleme:
Geri
Top