Yardım Vatan Teşhir Apple Watch10alınır mı ?

1caagri

80+
Katılım
28 Kasım 2024
Mesajlar
241
Reaksiyon skoru
42
Bütçe
15.000
Selamlar arkadaşlar vatan pcde teşhir Watch 8i gördüm Ankara’da yok ama getiriliyormuş sorduğumda sadece gövde varmış kordon, şarj aleti ve garantisi yokmuş. 2 senedir stantta kullanılıyormuş sizce alınır mı sorun yaratır mı 8.996tl ama ona şarj aleti ve kordon da alacağım. Onu almamı mı önerirsiniz yoksa sıfır Watch se almamı mı önerirsiniz, yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

Ekler

  • IMG_5071.webp
    IMG_5071.webp
    129.3 KB · Hit: 58
Alınmaz.
 
8 serisine o kadar para verilmez ama eklediğin fotograf 10 serisi
 
Alınmaz diyen denyolar neye göre yorum yapmış bilmiyorum ama ben aldım pil sağlığı 100 nokta hatasız sıfırdan farksız ürün geldi elime 6 taksit çiçek gibi kullanıyorum
 
Alınmaz diyen denyolar neye göre yorum yapmış bilmiyorum ama ben aldım pil sağlığı 100 nokta hatasız sıfırdan farksız ürün geldi elime 6 taksit çiçek gibi kullanıyorum
Hocam nasıl olabiliyor ki teşhir ürün hadi çerçevesinde hata filan olmasın ama pil sağlığı nasıl 100 olabiliyor sürekli açık ekran
 
Selamlar arkadaşlar vatan pcde teşhir Watch 8i gördüm Ankara’da yok ama getiriliyormuş sorduğumda sadece gövde varmış kordon, şarj aleti ve garantisi yokmuş. 2 senedir stantta kullanılıyormuş sizce alınır mı sorun yaratır mı 8.996tl ama ona şarj aleti ve kordon da alacağım. Onu almamı mı önerirsiniz yoksa sıfır Watch se almamı mı önerirsiniz, yardımcı olursanız çok sevinirim.
kampanya başı sağlam olan ürünleri aldılar o paraya onu alacağına git 2.el al bulursun az daha ekleyip garantili temizini şarj aleti kordon alınca fiyatı nötrlüyor zaten bende çok düşündüm sipariş hattını aradım samsung watchlara kadar sordum çoğu sorunlu patlak ürün temiz olanlar bayram önü alındı bitti bunlar alınmaz bence dedi adam direk
 
Kanka bak ben istanbuldan aldırdım arkadaşıma şimdi şöyle şeyler var bunları göz önünde bulundurarak alman gerekiyor bence. Saatten beklentin ne ne zamandır almak istiyorsun alınca karşılamazsa hevesini seni üzücek bir miktar mı bunlardan emin olduktan sonra bence o saati alma bende aynı şekil watch 10 aldım yıllardır istiyordum ha çok aktif kullanıyor muyum hayır ama ben motorcuyum ve kaza durumunda acil yardımdaki kişilere bildiriyor bu bile çok iyi bir şey benim için. Benim aldığımda kordon vardı S M olduğu için yeni kordon aldım şarj aleti yoktu 1300 tl verip şarj aleti aldım ekstra olarak sigorta yaptım ne olur ne olmaz diye 3 ay garantisi kalmış cihazın mesela ama sigorta olduğu için kafam rahat bunları değerlendirerek al bence benim saatte nokta çizik hata yok bu arada
 
Hocam nasıl olabiliyor ki teşhir ürün hadi çerçevesinde hata filan olmasın ama pil sağlığı nasıl 100 olabiliyor sürekli açık ekran
IMG_3175.webp

Saat hatasız ve pil 100 bunlar artı yönleri

Gelelim eksilerine

1) fason kutuda yolluyorlar demo kutusu ufak
2) kordon yok
3) şarj aleti yok
 
Alınır sıfır se3 bırakıp buna geçtim gayet memnunum tek kusuru pil %99 çıktı çokta önemsemedim, kordonu geldi şarj aleti yoktu kuponla- banka kampanyasıyla 900e şarj aletinide aldım totalde 9800 geldi, sarı sitede bu fiyata kırık ekranlısını satıyorlar
 
Evet hocam yanlışlıkla 8 yazmışım 10 yazacaktım. Buna da verilmez sanırım öyle demişler
10 serisi ise alınır. Ben aynı ürünü gidip aldım Pil %100 garantisi başlamamıştı. Gidip inceleyip alın. Calısanların bişeyden haberi yok sallıyorlar. Satıların çoğu kutusundan bile cıkmamıstı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,771
Mesajlar
11,080,937
Üyeler
198,191
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top