Topladığım Kasa Sizce Nasıl, Aynı Fiyata Daha İyisi Olur Mu?

Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
67
Reaksiyon skoru
10

Ekler

  • görsel_2026-06-06_174501768.webp
    görsel_2026-06-06_174501768.webp
    90.3 KB · Hit: 33
bu fiyatlarda ryzen 7 9700x ve 5070 toplanır gibi hocam
 
bu fiyatlarda ryzen 7 9700x ve 5070 toplanır gibi hocam
hocam bililyorum fiyat çok tuzlu ama oem paketlere baktığımda bazı kritik parçalarda çok saçma sapan markalar kullanılmış o yüzden kendim toplamam en garanti diye düşündüm bir de dediğiniz parçalarla sistem toplamaya kalktığımda diğer bileşenlerden çok kısmam gerekiyor çünkü fiyat bariz bir şekilde artıyor
 
Bunu %30 ucuz toplarsın ama parça parça indirimle yinede tek seferde alacak olsam yine bu sistemi almam
%30 demiştim ilk başta ama %50 ucuza toplanır
 
Bunu %30 ucuz toplarsın ama parça parça indirimle yinede tek seferde alacak olsam yine bu sistemi almam
%30 demiştim ilk başta ama %50 ucuza toplanır
doğrudur hocam parça parça toplamak daha uyguna gelecek fakat ben hem beklemek hem de uğraşmak istemediğim için tek partide alıp geçmek istiyorum
 
hocam kendiniz toplayabilirim diyosanız parçaları tek bi site üzerinden almaktansa ayrı ayrı daha ucuz satan yerlerden alın bence
 
Pek bilgili degilim sadece 1 aydir inceliyor fiyatlari ve sen en anlamadigim şeyi yapmışsı. 90bine sirf kasa, power, soğutucu markalari alt sınıf diyerek 5070ti li oem paket almak istemeyip yerine 5060ti li dizmissin. Itopya gibi sirketler ürünlerini toplu alıyor ya piyasa değeri veya üstüne satiyor ya da stok eritmek ve satis yapmak icin oem veya kampanyalı olarak satiyor. Sen her urunu ayrı ayrı alıp itopyadan birlestirirsen butun parçaları piyasa değeri ve üstünden almış olursun. Yani akakceden toplamaktan bile daha pahalıya getirirsin. 5060ti ve r5 7600 islemcili bi sistemi sirf markaları ben toplayim diyerek 90 bin vermek saçma degil mi? Daha dün 5060ti 16gb ekran karti ve r5 7500f islemcili kasa ince hesapta 49 bjndi. 49 nere 90 nere. Sirf ekran karti pny marka olmasin msi olsun, ana kart colarful olmasin asus olsun diyenler fazladan 40bin vermek bana absürt geliyor. Başkasının 49 bine aldığı oemle senin 90bine aldığın sistem arasinda adam akıllı fps farki bile yok.
Kısacası bence gaming gecesi tarzi kampanya bekleyip oem paketi kendine gore ozellestirmek en mantiklisi
 

Daha kötü bir toplama pc görmedim. Öyle bir sistem.


Bunu alıp ileride ram ve işlemci soğutucu takviyesi yapabilirsiniz. Bu kadar.

Ama tabi bu bugün için geçerli. Belki anlık indirimlerle daha iyi sistemler de denk gelebilir ileriki zamanlarda.
 
Geri
Top