virtual süper resolution açıktır. ekran kartı ayarı. genelde ekran kartını daha çok kullanmak için açılır. darboğaz olan sistemlerde ekran kartı kullanımını arttırır. yani monitörün 4k değilMonitörün 1920x1080p 320 hz olduğundan almıştım ama çözünürlük kısmında nedense 3840x2160 seçeneği var monitörüm 4k desteklemediği yazıyor ama neden seçeneklerde bu gözüküyor?
hocam anlamadım ya kullanmalımıyım sizcevirtual süper resolution açıktır. ekran kartı ayarı. genelde ekran kartını daha çok kullanmak için açılır. darboğaz olan sistemlerde ekran kartı kullanımını arttırır. yani monitörün 4k değil
ben 4k çözünürlük mü alacağım biraz cahilim anlamadımekran kartından yapıyorsan sanal çözünürlük oluşturma aktif olabilir.
Çalışma Mantığı: Ekran kartınız oyunu veya masaüstünü gizlice 4K kalitesinde çizer. Daha sonra bu devasa görüntüyü sıkıştırarak monitörünüzün gerçek boyutu olan 1080p'ye sığdırır.
Ama 60 Hz'de kullanabilirsin muhtemelen. FPS oyunu oynuyorsan normal 1920x1080 al
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Monitörün 4k desteklemiyor sadece ekran kartında öyle gözüküyor
1920x1080 seç hocamben 4k çözünürlük mü alacağım biraz cahilim anlamadım
tamamdır teşekkürler1920x1080 seç hocam
VSR/DSR açarsan ekran kartın yetiyorsa ekran kartı yapay zeka sayesinde 4K görüntüyü 1080p'de işliyor sana sunuyor , hikayeli oyunlar oynarken falan kullanabilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Windows aramasına ekran çözünürlüğünü değiştir yaz ordan seç.
Bendede aynı monitörden var orada 1920x1080 gözükecek muhtemelen
Windows aramasına ekran çözünürlüğünü değiştir yaz ordan seç.tamamdır teşekkürler
monitör 4k çıksa ne epik olurduvirtual süper resolution açıktır. ekran kartı ayarı. genelde ekran kartını daha çok kullanmak için açılır. darboğaz olan sistemlerde ekran kartı kullanımını arttırır. yani monitörün 4k değil