Lenovo Legion 25-10 Monitörüm 4k Gösteriyor

iaxuis

80+
Katılım
21 Mayıs 2026
Mesajlar
87
Reaksiyon skoru
3
Monitörün 1920x1080p 320 hz olduğundan almıştım ama çözünürlük kısmında nedense 3840x2160 seçeneği var monitörüm 4k desteklemediği yazıyor ama neden seçeneklerde bu gözüküyor?
 
Monitörün 1920x1080p 320 hz olduğundan almıştım ama çözünürlük kısmında nedense 3840x2160 seçeneği var monitörüm 4k desteklemediği yazıyor ama neden seçeneklerde bu gözüküyor?
virtual süper resolution açıktır. ekran kartı ayarı. genelde ekran kartını daha çok kullanmak için açılır. darboğaz olan sistemlerde ekran kartı kullanımını arttırır. yani monitörün 4k değil
 
virtual süper resolution açıktır. ekran kartı ayarı. genelde ekran kartını daha çok kullanmak için açılır. darboğaz olan sistemlerde ekran kartı kullanımını arttırır. yani monitörün 4k değil
hocam anlamadım ya kullanmalımıyım sizce
 
ekran kartından yapıyorsan sanal çözünürlük oluşturma aktif olabilir.

Çalışma Mantığı: Ekran kartınız oyunu veya masaüstünü gizlice 4K kalitesinde çizer. Daha sonra bu devasa görüntüyü sıkıştırarak monitörünüzün gerçek boyutu olan 1080p'ye sığdırır.
Ama 60 Hz'de kullanabilirsin muhtemelen. FPS oyunu oynuyorsan normal 1920x1080 al
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Monitörün 4k desteklemiyor sadece ekran kartında öyle gözüküyor
 
ekran kartından yapıyorsan sanal çözünürlük oluşturma aktif olabilir.

Çalışma Mantığı: Ekran kartınız oyunu veya masaüstünü gizlice 4K kalitesinde çizer. Daha sonra bu devasa görüntüyü sıkıştırarak monitörünüzün gerçek boyutu olan 1080p'ye sığdırır.
Ama 60 Hz'de kullanabilirsin muhtemelen. FPS oyunu oynuyorsan normal 1920x1080 al
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Monitörün 4k desteklemiyor sadece ekran kartında öyle gözüküyor
ben 4k çözünürlük mü alacağım biraz cahilim anlamadım
 
ben 4k çözünürlük mü alacağım biraz cahilim anlamadım
1920x1080 seç hocam

VSR/DSR açarsan ekran kartın yetiyorsa ekran kartı yapay zeka sayesinde 4K görüntüyü 1080p'de işliyor sana sunuyor , hikayeli oyunlar oynarken falan kullanabilirsin
 
1920x1080 seç hocam

VSR/DSR açarsan ekran kartın yetiyorsa ekran kartı yapay zeka sayesinde 4K görüntüyü 1080p'de işliyor sana sunuyor , hikayeli oyunlar oynarken falan kullanabilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Windows aramasına ekran çözünürlüğünü değiştir yaz ordan seç.
Bendede aynı monitörden var orada 1920x1080 gözükecek muhtemelen
tamamdır teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top