Tepki süresi gayet iyi o monitorün.180Hz iyi bide 300hz üstü falan alıp %1 lowun 200 olduktan sonra bir anlamı olmuyor. Sisteme göre bakmak lazım biraz da
Tepki süresi gayet iyi o monitorün.180Hz iyi bide 300hz üstü falan alıp %1 lowun 200 olduktan sonra bir anlamı olmuyor. Sisteme göre bakmak lazım biraz da