Merhaba,
Asus'un cashbak olayını duydum. 360hz monitör almayı düşünüyorum. 3500TL geri ödeme gösteriyor. Gerçekten iyi bir fiyata gelmiş oluyor monitör ama biraz internette gezindim ve gördüm ki parasını geri alamayan çok kişi var. Aylardan beri geri ödeme bekliyor insanlar. Bu konuda benim de sıkıntı yaşamamın ihtimali nedir? Forumda bu kampanyadan yararlanıp parasını kısa sürede geri alan arkadaşlar var mı? Ayrıca Hepsiburada üzerinden almayı düşünüyorum. Hepsiburada genellikle fiziksel bir fatura göndermiyor ürünlerle beraber. E-fatura da kabul ederler mi acaba?
Asus'un cashbak olayını duydum. 360hz monitör almayı düşünüyorum. 3500TL geri ödeme gösteriyor. Gerçekten iyi bir fiyata gelmiş oluyor monitör ama biraz internette gezindim ve gördüm ki parasını geri alamayan çok kişi var. Aylardan beri geri ödeme bekliyor insanlar. Bu konuda benim de sıkıntı yaşamamın ihtimali nedir? Forumda bu kampanyadan yararlanıp parasını kısa sürede geri alan arkadaşlar var mı? Ayrıca Hepsiburada üzerinden almayı düşünüyorum. Hepsiburada genellikle fiziksel bir fatura göndermiyor ürünlerle beraber. E-fatura da kabul ederler mi acaba?