Ktc H25t7 24.5" 200hz Ips Monitör Alınır mı?

zulavippp

80+
Katılım
31 Mayıs 2026
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
3
Genellikle Valorant ve CS2 gibi FPS oyunları oynuyorum. Bütçeme uygun KTC H25T7 (24.5", FHD, Fast IPS, 200Hz, 1ms) modelini gözüme kestirdim. Bu monitörü kullanan var mı, FPS oyunları için tavsiye eder misiniz? Ghosting veya kronik bir sorunu var mıdır? Kullananlar ya da bilgisi olanlar yorum yapabilirse sevinirim.
 
Güzel monitör, alınır. Aynı paneli Gigabyte'da 200Hz modelinde kullanıyor diye biliyorum.
 
Alınır
 
ben kullanıyorum kardeşim 10/10 monitör parasına göre hepsiburada satıcılı olanı al kafan rahat olsun iptal iade de bağzen 240 lık olanlar denk geliyor ince hesapta felan 4,5 k ya ama risk gelmeyede bilir o fiyata
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide youtube ta incelemesi var izle mutlaka D A NIN
 
ben kullanıyorum kardeşim 10/10 monitör parasına göre hepsiburada satıcılı olanı al kafan rahat olsun iptal iade de bağzen 240 lık olanlar denk geliyor ince hesapta felan 4,5 k ya ama risk gelmeyede bilir o fiyata
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide youtube ta incelemesi var izle mutlaka D A NIN
hepsiburadan mı alıyım
 
AYNEN KESNDİSİ SATIYOR BEN ORDAN ALDIM 27 İNÇ ALMIŞTIM BÜYÜK GELDİ 24,5 E GEÇTİM SONRA SIKINTI ÇIKARMADILAR
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ŞUAN 3850 TL MİS GİBİ FİYATI
verdim siparişi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

size güveniyorum
 
verdim siparişi
HADİ HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM TESTLERİNİ YAP SORUN YAŞARSAN DEĞİŞİM YAP BEN YAŞAMADIM ŞAHSEN.
BİRDE ŞART DEĞİL AMA g sync FELAN İÇİN EXT DİSPLAYPORT KABLO ALMAN GEREK EN AZ 1.4 SÜRÜMÜMÜNE SAHİP DP KABLO OLMALI BEN 300 TL YE AMAZONDAN ALMIŞTIM ALMASANDA OLUR SIKINTI YAŞAMIYORSUN AMA HDMİ PORTU DESTEKLEMİYOR g sync İ
https://amzn.eu/d/09H7hWb6 BEN 1,5 METRASİNİ ALMIŞTIM BU 2M https://amzn.eu/d/09H7hWb6 PARASINA GÖRE BEDAVA KABLO ŞART DEĞİL AMA G SYNC İSTERSEN
 
HADİ HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM TESTLERİNİ YAP SORUN YAŞARSAN DEĞİŞİM YAP BEN YAŞAMADIM ŞAHSEN.
BİRDE ŞART DEĞİL AMA g sync FELAN İÇİN EXT DİSPLAYPORT KABLO ALMAN GEREK EN AZ 1.4 SÜRÜMÜMÜNE SAHİP DP KABLO OLMALI BEN 300 TL YE AMAZONDAN ALMIŞTIM ALMASANDA OLUR SIKINTI YAŞAMIYORSUN AMA HDMİ PORTU DESTEKLEMİYOR g sync İ
https://amzn.eu/d/09H7hWb6 BEN 1,5 METRASİNİ ALMIŞTIM BU 2M https://amzn.eu/d/09H7hWb6 PARASINA GÖRE BEDAVA KABLO ŞART DEĞİL AMA G SYNC İSTERSEN
benim şuan kullandığım monitör asus vh192d 18.5" lcd monitörü
 
Geri
Top