🔥İndirim Deepcool 120 Mm * 3 ARGB Kasa Fanı 1.399₺

Hava akışı konusunda güzel değerler sunuyor ancak bunu RPM yükselterek yapıyor. Bu da desibeli beraberinde getirir.

https://www.akakce.com/kasa-fani/en...3-argb-siyah-3-lu-12-cm-fiyati,901789159.html

Bu daha uygun geldi bana, CFM Deepcool'a göre düşük ancak RPM de düşük. Bu da desibelin düşmesi demek.

Deepcool - 35dB
Thermalright - 25dB

Desibel 1 arttıkça ses 2 katına çıkar, insan böyle algılar. Yanlışım varsa da bilgili arkadaşlar beni düzeltecektir. Hayırlı forumlar...
1 değil 3
 
Fanlar geldi, radyatöre taktım. Ocypus delta l36 vardı onun fanları uğulduyordu. Bunlar ilaç gibi geldi resmen sıcaklık değerleri de çok iyi ocypusa göre baya da sessizler kesinlikle tavsiye ederim. Görüntüsü de çok hoş.
 
kasa ön fanı olarak kullanmayı düşünüyorum, aldığım hazır sistemde xpg kasanın kendi fanları var masraf yapmaya değer mi
 
Geri
Top