- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 32,112
- En İyi Cevap
- 17
- Reaksiyon skoru
- 74,074
Tipten kaybediyor buhttps://www.amazon.com.tr/MONTECH-GF120R-ARGB-120mm-Kasa/dp/B0FM2GNGDZ/ tavsiye ederim 2 set aldım kullanıyorum. kontrolcüde var içinde
Tipten kaybediyor buhttps://www.amazon.com.tr/MONTECH-GF120R-ARGB-120mm-Kasa/dp/B0FM2GNGDZ/ tavsiye ederim 2 set aldım kullanıyorum. kontrolcüde var içinde
daisychain olsa varya 2 set daha alırdım dursun kenarda diye tek dezavantajı kablo karmaşası ama sessiz fanlarTipten kaybediyor bu![]()
1 değil 3Hava akışı konusunda güzel değerler sunuyor ancak bunu RPM yükselterek yapıyor. Bu da desibeli beraberinde getirir.
https://www.akakce.com/kasa-fani/en...3-argb-siyah-3-lu-12-cm-fiyati,901789159.html
Bu daha uygun geldi bana, CFM Deepcool'a göre düşük ancak RPM de düşük. Bu da desibelin düşmesi demek.
Deepcool - 35dB
Thermalright - 25dB
Desibel 1 arttıkça ses 2 katına çıkar, insan böyle algılar. Yanlışım varsa da bilgili arkadaşlar beni düzeltecektir. Hayırlı forumlar...
teşekkürler <31 değil 3