Yardım Türk Sunucularında Paket Kaybım Var

Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
170
Reaksiyon skoru
15
Digiturk uyesi oldum yakın bir zamanda. bu cumartesi kurulum ekipleri tarafından gelip kuruldu. kurulumundan sonra ilk akşam gecsi saat 21-22 arası paket kaybım çıktı. modem yeni kurulmuştur normaldir dedim ama halen devam ediyor üstelik sadece tr serverlarında. frankfurtda bişey yoktu ama tr serverına girince paket kaybım çıktı. dedim frankfurta geçim bu seferde de orada çıkmaya başladı. yabancı sunucularda bişey olmazken tr ye girip çıkınca orayı da etkiledi. sorunu nasıl halledebilirim.
 
halen devam ediyor valoda pingim 15 den 30 lara dayandı ve %5-%6 paket kaybım var
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,173
Mesajlar
11,085,039
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top