Arda_Kahraman73
80+
- Katılım
- 13 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 170
- Reaksiyon skoru
- 15
Digiturk uyesi oldum yakın bir zamanda. bu cumartesi kurulum ekipleri tarafından gelip kuruldu. kurulumundan sonra ilk akşam gecsi saat 21-22 arası paket kaybım çıktı. modem yeni kurulmuştur normaldir dedim ama halen devam ediyor üstelik sadece tr serverlarında. frankfurtda bişey yoktu ama tr serverına girince paket kaybım çıktı. dedim frankfurta geçim bu seferde de orada çıkmaya başladı. yabancı sunucularda bişey olmazken tr ye girip çıkınca orayı da etkiledi. sorunu nasıl halledebilirim.