10 dolarlık bi yazılım linsansı almam gerekiyor yapımcısına ulaştım sadece paypal üzerinden ödeme alabiliyorum şuan dedi
internetten biraz araştırdım ingiltere veya amerika şirketi kurup fln açıp kullananlar varmış fakat 10 dolarlık tek seferlik bi ödeme yapmak için fazla uğraştırıcı
aklıma gelen en mantıklı yol komisyon karşılığında benim yerime birisinin adama ücreti yollaması oldu ama hangi siteden nasıl yapabilirim bilmiyorum
yardımcı olabilirseniz çok iyi olur
internetten biraz araştırdım ingiltere veya amerika şirketi kurup fln açıp kullananlar varmış fakat 10 dolarlık tek seferlik bi ödeme yapmak için fazla uğraştırıcı
aklıma gelen en mantıklı yol komisyon karşılığında benim yerime birisinin adama ücreti yollaması oldu ama hangi siteden nasıl yapabilirim bilmiyorum
yardımcı olabilirseniz çok iyi olur