Nezha
80+ Silver
- Katılım
- 21 Ekim 2024
- Mesajlar
- 3,135
- Reaksiyon skoru
- 1,450
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Normalde yarın gelecekti bugün geldi benimki de. Training için biraz yumuşak leg presste stabiliteyi bozmaz umarım ama hybrit olduğunu bilerek aldık yapacak bir şey yokRahat hiç sıkmadı beni bu sabah giyip evden çıktım direkt yeni ayakkabı vurur normalde birde Babet çorap giydim ona rağmen vurmadı nefes alıyor bizim buralar çok eser rüzgarı ayaklarımda bile hissediyorum eyvallah 2200den daha fazla eder bu ayakkabıAlıntıyı görüntüle
Beklediğimden iyi çıktı. Profesyonel sporcu olsam ağırlık için adidas dropset 4, koşu için de nike vomero plus alırdım ama basit kullanıcıyım. Bana yeterli geldi. Kalite rahatlık güzel dayanıklılığı zaman gösterecek
Bir üst delikten bağladım topuk oynamasın diye yürürken sıkıntı yok ama koşuda topuk oynaması olabilir.