144hz peek
80+
- Katılım
- 13 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 7
- Reaksiyon skoru
- 0
Kullanım kılavuzu çıkmadı beyler napıcam
Bu boşluk normal mi? Hafif gevşek gibi ama daha fazla da zorlamak istemiyorum.Sadece delersen fiziksel olarak zarar vermiş olursun.Masan müsait değilse zaten ya deleceksin yada kablo kanalından montaj yapacaksın
monitor curvedmiBu boşluk normal mi? Hafif gevşek gibi ama daha fazla da zorlamak istemiyorum.
Değil kısa olan vidaları kullandımmonitor curvedmi
Kutunun içinden çıkan plastik delikli takozlar var uzun vida ile deneyebilirsin tam oturur o zamanDeğil kısa olan vidaları kullandım
Kısa vida + takozla halletim gibi umarım zorlamıyordur monitörüKutunun içinden çıkan plastik delikli takozlar var uzun vida ile deneyebilirsin tam oturur o zaman
Usta 2026 sürüm geldi demiKullanım kılavuzu çıkmadı beyler napıcam
Usta 2026 sürüm mü geldiBu boşluk normal mi? Hafif gevşek gibi ama daha fazla da zorlamak istemiyorum.
Nerden anlarız dikkat etmedimUsta 2026 sürüm geldi demi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Usta 2026 sürüm mü geldi
Valla usta hiç bi bilgim yok internette gördüm bi eski bir de yeni sürümü var ama bende dün sipariş geçtim.Nerden anlarız dikkat etmedim
masanın durumuna göre delmen gerekebilir , ben delmeden masanın ucuna oturttum miss gibi.cok delmem gerekir mi cirkin durur mu . bizimkilerin izin verecek kadar olması lazım