bu bomba normal insanlarada hasar verir miÇok kolay, operasyonlara katıl toplu alanlara geldikçe fırlat tek oyunda halledersin
En çok hasar veren bomba o kapalı alanlarda haberin olsun.
Önerdiğiniz harita var mıÇok kolay, operasyonlara katıl toplu alanlara geldikçe fırlat tek oyunda halledersin
amiens gibi kapalı mapleri oynaMerhaba aşağıya bıraktığım tanksavar görevi için günlerdir uğraşıyorum 1 adam bile öldüremedim.Bu görevi nasıl daha kolay yaparım fikri olan var mı?Alıntıyı görüntüle
dar maplerde tankların altına at 2 tane 3 4 tane kill gelir zatenMerhaba aşağıya bıraktığım tanksavar görevi için günlerdir uğraşıyorum 1 adam bile öldüremedim.Bu görevi nasıl daha kolay yaparım fikri olan var mı?Alıntıyı görüntüle
Çok kolay, operasyonlara katıl toplu alanlara geldikçe fırlat tek oyunda halledersin
amiens gibi kapalı mapleri oyna
operasyon oynarsan daha kolay yaparsın fetihe göre
insanlara da çok hasar veriyor hatta bu sebeple diğer bombalara göre daha yakına düşüyor diye hatırlıyom
Hocam çok sağolun günlerdir sina çölünde uğraşıyodum vauxda 1 mapde bitirdim görevidar maplerde tankların altına at 2 tane 3 4 tane kill gelir zaten