Öneri Hawk Future Nasıldır Başka Önerisi Olan Var mı ?

GeeK

80+
Katılım
11 Şubat 2021
Mesajlar
84
Reaksiyon skoru
13
Bütçe
15000
Hawk oldum olası tasarım olarak hoşuma gidiyo. şu an 15K'ya hawk future var aynı fiyat bandında daha iyi bir şey varmı ? 5 senedir Migros'tan aldığım ofis koltuğunda oynuyorum artık aşırı bel ağrısı yapmaya başladı sünger denen bişey kalmadı hidrolik tutmuyo aşağı kayıp duruyo kaç kere ayak/teker yeniledim :D

yine 5+ sene rahat kullanabileceğim ağrı sızı yapmayacak ağır taşıyacak bir koltuk lazım. Fab var 10K ya oda güzel gibi ama taşıma kapasitesi future'a itti. genel olarak yorumlarda iyi.
öneri var mı veya kullanan varsa deneyimlerini yazabilir mi ?
 
Hawk oldum olası tasarım olarak hoşuma gidiyo. şu an 15K'ya hawk future var aynı fiyat bandında daha iyi bir şey varmı ? 5 senedir Migros'tan aldığım ofis koltuğunda oynuyorum artık aşırı bel ağrısı yapmaya başladı sünger denen bişey kalmadı hidrolik tutmuyo aşağı kayıp duruyo kaç kere ayak/teker yeniledim :D

yine 5+ sene rahat kullanabileceğim ağrı sızı yapmayacak ağır taşıyacak bir koltuk lazım. Fab var 10K ya oda güzel gibi ama taşıma kapasitesi future'a itti. genel olarak yorumlarda iyi.
öneri var mı veya kullanan varsa deneyimlerini yazabilir mi ?
ne aldın hocam memnun musun
 
ne aldın hocam memnun musun
yok hocam hiç kimseden hiç bi şekilde cevap alamadım hawk'ın kendisi dahil. ama sitesinde baktığımda future fabdan daha fazla taşıma kapasitesine sahipken ikiside aynı amortisör ayak ve teker kullanıyor ve ilginç bir şekilde fab daha geniş oturma genişliğine ve derinliğine sahip. görünür özelliklerde sadece 4D kolçak var arada 5K fark var. belki sünger farkı vardır daha uzun ömürlü olur ama kendi sitesine yazdım 1 ay olcak hala cevap yok satış noktalarına gittim teşhir hiç yok. o yüzden yarın fab sipariş edecem salı-çarşamba kurar tekrar yazarım
 
yok hocam hiç kimseden hiç bi şekilde cevap alamadım hawk'ın kendisi dahil. ama sitesinde baktığımda future fabdan daha fazla taşıma kapasitesine sahipken ikiside aynı amortisör ayak ve teker kullanıyor ve ilginç bir şekilde fab daha geniş oturma genişliğine ve derinliğine sahip. görünür özelliklerde sadece 4D kolçak var arada 5K fark var. belki sünger farkı vardır daha uzun ömürlü olur ama kendi sitesine yazdım 1 ay olcak hala cevap yok satış noktalarına gittim teşhir hiç yok. o yüzden yarın fab sipariş edecem salı-çarşamba kurar tekrar yazarım
mediamarktta felan çalışanlarla görüştüğümde hawk almada ne alırsan al felan dediler çok güvenemedim ya bende
 
mediamarktta felan çalışanlarla görüştüğümde hawk almada ne alırsan al felan dediler çok güvenemedim ya bende
mediamarkt personelleri yoldan geçenden bilgisizler. belki haklıdır belki değildir ama onların lafıyla iş yapmam.
amazondan alıcam 9 taksit + kolay iade gerekirse gönderirim geri. xdrive 15li ye de baktım amazonda farklı ölçüler kendi sitesinde farklı. kendi sitesi doğrudur varsayarsak küçük geldi
 
Hawk future ve fab ikisini de kullandım, malzeme kalitesi aynı değil kesinlikle. Yüksek kiloluysanız mekanizma gerçekten iyi çok rahat future kullanırsınız, oturma alanı olarak tespitiniz doğru fab kadar geniş değil. Tek sevmediğim yanı bel desteğini her ikisinin de beğenmemiştim kendim extradan aldım. Fab 10 iken ben 15 futurea verilmesi taraftarıyım, alternatif markalarda future kadar iyi mekanizma kullanan varsa düşünebilirsiniz tabi.
 
Ben yaklaşık 2 senedir hawk future kullanıyorum.Neredeyse günde 10 saat oturuyorum.Hala ilk günkü gibi herhangi bir deformasyon yada süngerlerinde çökme filan yok.Ancak oturma yeri bana çok sert geliyor.Arada bir bacaklarım uyuşuyo.Kısacası aman aman konforlu değil ama sağlam.
 
Hawk future ve fab ikisini de kullandım, malzeme kalitesi aynı değil kesinlikle. Yüksek kiloluysanız mekanizma gerçekten iyi çok rahat future kullanırsınız, oturma alanı olarak tespitiniz doğru fab kadar geniş değil. Tek sevmediğim yanı bel desteğini her ikisinin de beğenmemiştim kendim extradan aldım. Fab 10 iken ben 15 futurea verilmesi taraftarıyım, alternatif markalarda future kadar iyi mekanizma kullanan varsa düşünebilirsiniz tabi.
fab geldi fakat sırt kısmını monte ederken takılan 2 vidayı çapraz sokup zorlamışlar söktüğüm yere geri sokamadım ne oturakla ne oturaksız. iade gönderdim. açıkçası fab hoşuma gitti tekrar sipariş etme taraftarıydım eğer iadede sıkıntı çıkmazsa ama future a bir şans daha verebilirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top