Elimde 6 Tane Ekran Kartı Var Ne Yapabilirim

sanjar

80+
Katılım
3 Ocak 2026
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
1
gtx 1060 ın mining surumleri var 6 tane bunları nasıl degerlendirebilirim
 
Satılmayacak kart yok. Fiyatını uygun tutuğun sürece elden çıkarırsın bence. Mahalle esnafına da okutabilirsin duruma göre
 
kolay kolay satamazsın hurda parasına gider, bildiğim kadarıyla o kartlarda hdmi dp gibi portlar yok ring sistem kurulsun diye bir süre üretildi. çok zor yani satman kim alır bilmiyorum
 
Satmak istemiyorum. Mining yapıldığı için ya satılmaz ya da çok düşük fiyat verirler diye düşünüyorum. Bu yüzden değerlendirmek istiyorum. Birkaç kişi yapay zeka modelleme gibi işlerde kullanılabileceğini söyledi ama nasıl yapıldığını bilmiyorum. Kolay mı zor mu onu da bilmiyorum. Mining eskisi kadar gelir getirmiyordu, şimdi de okuduğuma göre durum pek değişmemiş. Bu yüzden kartları farklı bir şekilde değerlendirmek istiyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,012
Mesajlar
11,083,352
Üyeler
198,226
Son üye
ozzietmp
Geri
Top