sangalmangal123
80+
- Katılım
- 4 Ocak 2026
- Mesajlar
- 36
- Reaksiyon skoru
- 3
Merhabalar. ASUS V2 RTX 3060 OC kullanıyorum. Kartı tertemiz 2. elden aldım. Normal oyunlarda çok az fan hızıyla 50-55 derece oynarken cyberpunk da bu durum değişiyor. Sop soğuk ekran kartı 83 derece de kavruluyor. Sadece kart da değil kasa fanları o kadar çok hızlı çalışıyor ki gıcırdama sesi geliyor artık. 2700-3000 RPM de en düşük ayarlarda 83 derece. Ve FPS'im de çok düşüyor FSR açmak zorunda kalıyorum. DLSS açarsam çok daha ısınıyor. Ve ayarlarım her oyundan çıktığım da sıfırlanıyor. Arkadaşım da Ventus 3060 vardı ve 65-75 derecelerde fps düşüşü yaşamadan oynuyordu. Ventus bildiğim kadarıyla MSI'ın en düşük modeli. Ne yapmam gerekiyor, ayar öneriniz var mı, veya bakım mı gerekiyor, ve ayarlarımın sıfırlanmaması için ne yapmam gerekiyor?