7800x3d+İps 2k Monitör Mü Yoksa 2k OLED mi?

Katılım
18 Aralık 2024
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
25000
25k bütçem var 7800x3d+ips2k monitör mü yoksa oled 2k mı tercih etmeliyim sistemim şöyle;
  • İşlemci: AMD Ryzen 5 7500F Tray – 5.0 GHz, 6 çekirdek / 12 izlek, 32 MB önbellek, AM5
  • İşlemci Soğutucu: Thermalright Assassin X 120 Refined SE ARGB TL-C12C-S – 120 mm, 4 adet 6 mm ısı borulu hava soğutucu
  • Anakart: ASUS Prime B650M-R – DDR5, AM5 soket, M.2, HDMI, mATX
  • Ekran Kartı: ASUS PRIME Radeon RX 9070 XT OC – 16 GB GDDR6, 256-bit
  • RAM: Lexar Thor RGB 32 GB (2×16 GB) DDR5 6000 MHz CL38 – Intel XMP 3.0 / AMD EXPO destekli
  • SSD: Lexar NM790 1 TB NVMe PCIe Gen4 x4 M.2 SSD – 7400 MB/s okuma, 6500 MB/s yazma (LNM790X001T-RNNNG)
  • AOC 24G42E 24" 180Hz 0.5ms HDMI DP AdaptiveSync HDR10 FHD Fast IPS Gaming Monitör
 
FPS oyuncusu değilsen 2K'da 7800X3D farkı 1080p kadar olmuyor hocam, cevap oynadığın oyunlara ve yaptığın işlere göre değişir yani.
 
25k bütçem var 7800x3d+ips2k monitör mü yoksa oled 2k mı tercih etmeliyim sistemim şöyle;
  • İşlemci: AMD Ryzen 5 7500F Tray – 5.0 GHz, 6 çekirdek / 12 izlek, 32 MB önbellek, AM5
  • İşlemci Soğutucu: Thermalright Assassin X 120 Refined SE ARGB TL-C12C-S – 120 mm, 4 adet 6 mm ısı borulu hava soğutucu
  • Anakart: ASUS Prime B650M-R – DDR5, AM5 soket, M.2, HDMI, mATX
  • Ekran Kartı: ASUS PRIME Radeon RX 9070 XT OC – 16 GB GDDR6, 256-bit
  • RAM: Lexar Thor RGB 32 GB (2×16 GB) DDR5 6000 MHz CL38 – Intel XMP 3.0 / AMD EXPO destekli
  • SSD: Lexar NM790 1 TB NVMe PCIe Gen4 x4 M.2 SSD – 7400 MB/s okuma, 6500 MB/s yazma (LNM790X001T-RNNNG)
  • AOC 24G42E 24" 180Hz 0.5ms HDMI DP AdaptiveSync HDR10 FHD Fast IPS Gaming Monitör
Hocam oynayacağın oyunlara bağlı valo cs gibi oynuyorsan 7800x3d ips al hikaye falansa oled al
 
FPS oyuncusu değilsen 2K'da 7800X3D farkı 1080p kadar olmuyor hocam, cevap oynadığın oyunlara ve yaptığın işlere göre değişir yani.
fps te oynuyorum hikayeli oyun da ben de kararsız kaldım bu yüzden, oled 2k alsam işlemcim yetersiz kalır mı bilmiyorum.
 
fps te oynuyorum hikayeli oyun da ben de kararsız kaldım bu yüzden, oled 2k alsam işlemcim yetersiz kalır mı bilmiyorum.
Çözünürlük arttıkça işlemci yükü azalır zaten hocam.
 
İşlemcin iyi bence, oled daha iyi olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O kadar para vermişken dandik bir oled alma yalnız biraz arastır
 
Sistemimiz benzer bende fps oynuyorum 7500f -9070xt var ram 16 bende… 2k ips var 320hz hikayeli oyunlar için işlemci zaten yetiyor ama fps için sınırda cs go ve bf6 oynuyorum ..

Bf6 mesela 2k overkill ayarda oynuyorum işlemci kullanım %90 darboğaz yok vga tam güçte çalışıyor …ama sınır işte 👋
 
var mıdır bi önerin bütçenin az üstüne de çıkabilirim taksitli falan alacak olursam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,762
Mesajlar
11,080,874
Üyeler
198,191
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top