Kıtalararası balistikfüze
80+ Silver
- Katılım
- 27 Ocak 2022
- Mesajlar
- 2,688
- Reaksiyon skoru
- 1,110
merhabalar okul bitti ve artık 11.sınıf oluyorum okuduğum lise iyi bir lise sanırsam %2 ile girmiştim yalan yok kıcımız biraz kalktı her neyse 2 senedir yazılı haftaları harici ne ders çalıştım ne ders dinledim o arka 4lü tayfadanım ve artık yavaştan tyt çalışmam gerektiğini düşünüyorum ama nereden başlamam gerektiği hakkında hiçbir bilgim yok açıkcası ipade fen ve matematik kaynak kitapları indirip oradan konu çalışmayı planlıyordum fakat hangi kaynağı indirmeliyim veya kaynakları nasıl/nereden indirebilirim onu da bilmiyorum. ders çalışmaya nereden başlayacağım hakkında olmasa da en azından kaynak kitap işi için yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim