Bu Hazır Sistem Alınır mı?

dediğin işler için sıfır olarak en uygunseçenek sanırım bu. ama alıcaksan mutlaka işlemciyi 5600 yap.
 
neden peki 5500 ile farkı nedir sizce merak ettiğim için soruyorum
 
Bu devirde ddr4 alınmaz. Hadi bütçe yetmedi aldın, 5500 hiç alınmaz. 5600 candır yıllarca kullandım hem 1080p de hem 2k da işini layıkıyla yapar çoğu ekran kartını sorunsuz besler. Yalnız bir şey dikkatimi çekti ; paket 5060 lı paket, 5050 ye çevirince 10k fiyat artıyor :D
 
O işlemci CS2'de size bir fayda sağlamaz. Her sene futbol oyunu oynuyorsanız da konsol almanızı öneririm. FC oyunları bilgisayarda berbat çalışıyorlar.

Veya bu ürün alınabilir. Gerçi genel sitelere baktım, en ucuzlar şu anlık İtopya'da gibi. Bari DDR5 bir işlemci ve B580 alınabilir.

Soğutucuyu strong, kasayı da artırabilirseniz görselde attığımdan alın.

2026-06-16_00-24.webp


2026-06-16_00-25.webp


Intel tarafında belki daha ucuza iyi sistem vardır, biraz bakacağım bulursam atarım. Maalesef bulamadım.

En azından 20 MB önbellek CS2'de 5500 göre daha iyi olacaktır. Ayrıca ben CS2 istediği kıvama gelince, işlemci bağımlılığını azaltacağını düşünüyorum. Eskiye göre de artık eski kartlarda çok da istikrarlı performans vermiyor.
 
Son düzenleme:
biraz bütçe arttırabiliyosan ddr5 versiyonu var çok daha güncel olacaktır hem işlemci olarakta daha güçlü daha yeni bir işlemci

Bazen kampanyayla 33-35K ya düşüyor bu sistem
 
O işlemci CS2'de size bir fayda sağlamaz. Her sene futbol oyunu oynuyorsanız da konsol almanızı öneririm. FC oyunları bilgisayarda berbat çalışıyorlar.

Veya bu ürün alınabilir. Gerçi genel sitelere baktım, en ucuzlar şu anlık İtopya'da gibi. Bari DDR5 bir işlemci ve B580 alınabilir.

Soğutucuyu strong, kasayı da artırabilirseniz görselde attığımdan alın.

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Intel tarafında belki daha ucuza iyi sistem vardır, biraz bakacağım bulursam atarım. Maalesef bulamadım.

En azından 20 MB önbellek CS2'de 5500 göre daha iyi olacaktır. Ayrıca ben CS2 istediği kıvama gelince, işlemci bağımlılığını azaltacağını düşünüyorum. Eskiye göre de artık eski kartlarda çok da istikrarlı performans vermiyor.
hocam b580 ekran kartı için çok çekiniyorum yapılan olumsuz yorumlardan dolayı,
O işlemci CS2'de size bir fayda sağlamaz. Her sene futbol oyunu oynuyorsanız da konsol almanızı öneririm. FC oyunları bilgisayarda berbat çalışıyorlar.

Veya bu ürün alınabilir. Gerçi genel sitelere baktım, en ucuzlar şu anlık İtopya'da gibi. Bari DDR5 bir işlemci ve B580 alınabilir.

Soğutucuyu strong, kasayı da artırabilirseniz görselde attığımdan alın.

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Intel tarafında belki daha ucuza iyi sistem vardır, biraz bakacağım bulursam atarım. Maalesef bulamadım.

En azından 20 MB önbellek CS2'de 5500 göre daha iyi olacaktır. Ayrıca ben CS2 istediği kıvama gelince, işlemci bağımlılığını azaltacağını düşünüyorum. Eskiye göre de artık eski kartlarda çok da istikrarlı performans vermiyor.
hocam baktığım testlerde b580 için hikayeli oyunlarda iyi ancak cs2de optimizasyon sorunu olduğunu ve düşük fps verdiğini gördüm, ayrıca başka forumlarda da zamanla gücünü kaybettiğini gördüm o yüzden bu ekran kartına bi hayli soğuğum malesef
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

biraz bütçe arttırabiliyosan ddr5 versiyonu var çok daha güncel olacaktır hem işlemci olarakta daha güçlü daha yeni bir işlemci
hocam bu sistemi fiyatına göre iyi buldum ancak anakartı nasıldır ileride geliştirmeye yönelik bir kart olur mu kusuruma bakmayın hiç bilmiyorum 😢
 
hocam b580 ekran kartı için çok çekiniyorum yapılan olumsuz yorumlardan dolayı,

hocam baktığım testlerde b580 için hikayeli oyunlarda iyi ancak cs2de optimizasyon sorunu olduğunu ve düşük fps verdiğini gördüm, ayrıca başka forumlarda da zamanla gücünü kaybettiğini gördüm o yüzden bu ekran kartına bi hayli soğuğum malesef
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam bu sistemi fiyatına göre iyi buldum ancak anakartı nasıldır ileride geliştirmeye yönelik bir kart olur mu kusuruma bakmayın hiç bilmiyorum 😢
Zamanla güç kaybetmek değil de, sürücü tarafına bağlı biraz. Intel uğraşıp bazı oyunlarda sürücü güncellemesi atması gerekiyor. CS2 ve FC için yeterli olur.

Yakın bir Intel işlemci ile yüksek ayarlarda ortalama 200 FPS veriyor. Zaten CS2'de şu an en yüksek FPS'i l3 önbellekten alıyorsun. Yukarıdaki sistemde 20 MB var. AMD tarafında uygun fiyatlı DDR5 olsaydı 7500F 32 MB oluyor. Mesela onda daha çok alırsın. Veya DDR4 tarafında 5600. Senin attığın 5500, FPS oranı olarak benim önerdiğim Intel'den daha kötü performans verecekti.



Yani Intel'in sorunu aslında yazılım. İşlemci tarafında odağını çok ileriye attığından, biraz AMD ve Nvidia kadar odaklanamıyor. Yine de ona rağmen uygun fiyatlı, 12 GB VRAM iyi bir ekran kartı satıyor. En fazla yaşayacağın sorun atıyorum yeni bir oyun çıkar, sürücü sorunu vardır atıyorum ekran kartı 120 FPS verebilecek güçteyken, 60 FPS oynatır gibi.
 
ben arcb 580 kullanıyorum fc oyununda sıkıntı yaşıyorum bi arkadaşım intelin daha alt model ekran kartını kullanıyodu ismini hatırlayamadım onda herhangi sıkıntı yoktu ama ben drop yiyodum ekran paylaşınca directx hatası falan alıyordum garip sıkıntıyı bende çözemedim.
Her türlü driveri indirdim yine çözülmedi
O yüzden b580 alma derim ben.
Anakartta bi sıkıntı çıkarmaz bence o bütçeye çıkıyosan kafan rahat olsun 5060ını al geç derim
 
ben arcb 580 kullanıyorum fc oyununda sıkıntı yaşıyorum bi arkadaşım intelin daha alt model ekran kartını kullanıyodu ismini hatırlayamadım onda herhangi sıkıntı yoktu ama ben drop yiyodum ekran paylaşınca directx hatası falan alıyordum garip sıkıntıyı bende çözemedim.
Her türlü driveri indirdim yine çözülmedi
O yüzden b580 alma derim ben.
Anakartta bi sıkıntı çıkarmaz bence o bütçeye çıkıyosan kafan rahat olsun 5060ını al geç derim
tamam hocam çok teşekkür ederim
 
Geri
Top