bedirhanteke
80+
- Katılım
- 16 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon skoru
- 2
Selamlar ahali. MediaMarkt indiriminden yakaladığım siparişi iptal edince peşini bırakmadım, konuyu direkt Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) taşıdım. Şu an süreç devam ediyor, karar bekliyorum.
Yalnız karar süreci uzadığı için ben mecburen gidip o arada kendime başka bir cihaz aldım. Asıl mesele şu: Eğer heyetten "ürünün aynen teslimi" kararı çıkarsa, sıfır kapalı kutu Asus ROG Strix cihaz elime geçecek.
İşin en can alıcı noktası, şu an bu cihazın MediaMarkt dahil hiçbir yerde stoğu yok. Piyasada en son 122.000 TL civarından satılıyordu. Halihazırda cihazım olduğu için, elime ulaşacak bu laptobu doğrudan satmak niyetindeyim.
Cihazın tam özellikleri: ASUS Rog Strix G16 G615LR-RV179W / Intel Core U7-255HX / 16 GB RAM / 1 TB SSD / RTX 5070 Ti / 16" / W11
Sizce güvenlik bandı üzerinde, jelatini bile açılmamış, faturası benim adıma olan ve piyasada sıfırı bulunmayan bu cihazı 115.000 civarı ilana koysam adil bir fiyat olur mu? Piyasada stoğu olmadığı için tam fiyata ne yazılır pek kestiremiyorum. Veya "hiç bu al-sat işleriyle uğraşma" deyip direkt THH başvurusundan vaz mı geçmeliyim?
Bütçesi bu seviyelerde olan biri, mağazada stoğu olmayan bu modeli kapalı kutu olarak benden almayı tercih eder mi? Fiyat sizce nasıl olmalı? Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden eyvallah.
Yalnız karar süreci uzadığı için ben mecburen gidip o arada kendime başka bir cihaz aldım. Asıl mesele şu: Eğer heyetten "ürünün aynen teslimi" kararı çıkarsa, sıfır kapalı kutu Asus ROG Strix cihaz elime geçecek.
İşin en can alıcı noktası, şu an bu cihazın MediaMarkt dahil hiçbir yerde stoğu yok. Piyasada en son 122.000 TL civarından satılıyordu. Halihazırda cihazım olduğu için, elime ulaşacak bu laptobu doğrudan satmak niyetindeyim.
Cihazın tam özellikleri: ASUS Rog Strix G16 G615LR-RV179W / Intel Core U7-255HX / 16 GB RAM / 1 TB SSD / RTX 5070 Ti / 16" / W11
Sizce güvenlik bandı üzerinde, jelatini bile açılmamış, faturası benim adıma olan ve piyasada sıfırı bulunmayan bu cihazı 115.000 civarı ilana koysam adil bir fiyat olur mu? Piyasada stoğu olmadığı için tam fiyata ne yazılır pek kestiremiyorum. Veya "hiç bu al-sat işleriyle uğraşma" deyip direkt THH başvurusundan vaz mı geçmeliyim?
Bütçesi bu seviyelerde olan biri, mağazada stoğu olmayan bu modeli kapalı kutu olarak benden almayı tercih eder mi? Fiyat sizce nasıl olmalı? Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden eyvallah.