Tüketici Hakem Heyeti Kararı Sonrası Kapalı Kutu Rog Strix 110k'ya Satılır mı?

Katılım
16 Haziran 2026
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
2
Selamlar ahali. MediaMarkt indiriminden yakaladığım siparişi iptal edince peşini bırakmadım, konuyu direkt Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) taşıdım. Şu an süreç devam ediyor, karar bekliyorum.

Yalnız karar süreci uzadığı için ben mecburen gidip o arada kendime başka bir cihaz aldım. Asıl mesele şu: Eğer heyetten "ürünün aynen teslimi" kararı çıkarsa, sıfır kapalı kutu Asus ROG Strix cihaz elime geçecek.

İşin en can alıcı noktası, şu an bu cihazın MediaMarkt dahil hiçbir yerde stoğu yok. Piyasada en son 122.000 TL civarından satılıyordu. Halihazırda cihazım olduğu için, elime ulaşacak bu laptobu doğrudan satmak niyetindeyim.

Cihazın tam özellikleri: ASUS Rog Strix G16 G615LR-RV179W / Intel Core U7-255HX / 16 GB RAM / 1 TB SSD / RTX 5070 Ti / 16" / W11

Sizce güvenlik bandı üzerinde, jelatini bile açılmamış, faturası benim adıma olan ve piyasada sıfırı bulunmayan bu cihazı 115.000 civarı ilana koysam adil bir fiyat olur mu? Piyasada stoğu olmadığı için tam fiyata ne yazılır pek kestiremiyorum. Veya "hiç bu al-sat işleriyle uğraşma" deyip direkt THH başvurusundan vaz mı geçmeliyim?

Bütçesi bu seviyelerde olan biri, mağazada stoğu olmayan bu modeli kapalı kutu olarak benden almayı tercih eder mi? Fiyat sizce nasıl olmalı? Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden eyvallah.
 
kaca almistiniz?
 
Selamlar ahali. MediaMarkt indiriminden yakaladığım siparişi iptal edince peşini bırakmadım, konuyu direkt Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) taşıdım. Şu an süreç devam ediyor, karar bekliyorum.

Yalnız karar süreci uzadığı için ben mecburen gidip o arada kendime başka bir cihaz aldım. Asıl mesele şu: Eğer heyetten "ürünün aynen teslimi" kararı çıkarsa, sıfır kapalı kutu Asus ROG Strix cihaz elime geçecek.

İşin en can alıcı noktası, şu an bu cihazın MediaMarkt dahil hiçbir yerde stoğu yok. Piyasada en son 122.000 TL civarından satılıyordu. Halihazırda cihazım olduğu için, elime ulaşacak bu laptobu doğrudan satmak niyetindeyim.

Cihazın tam özellikleri: ASUS Rog Strix G16 G615LR-RV179W / Intel Core U7-255HX / 16 GB RAM / 1 TB SSD / RTX 5070 Ti / 16" / W11

Sizce güvenlik bandı üzerinde, jelatini bile açılmamış, faturası benim adıma olan ve piyasada sıfırı bulunmayan bu cihazı 115.000 civarı ilana koysam adil bir fiyat olur mu? Piyasada stoğu olmadığı için tam fiyata ne yazılır pek kestiremiyorum. Veya "hiç bu al-sat işleriyle uğraşma" deyip direkt THH başvurusundan vaz mı geçmeliyim?

Bütçesi bu seviyelerde olan biri, mağazada stoğu olmayan bu modeli kapalı kutu olarak benden almayı tercih eder mi? Fiyat sizce nasıl olmalı? Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden eyvallah.
Bence kesinlikle kararından vaz geçme hakkını aramaya sonuna kadar git diyorum ama bu ülke de malasef kazanabileceğini de sanmıyorum. Eğer diyelim ki kazandın illa aynı marka ve model olmasına gerek yok diğer üst seviye markalar(lenovo,Dell,MSI) ile kıyaslayarak bir fiyat belirleyebilirsin.
 
Selamlar ahali. MediaMarkt indiriminden yakaladığım siparişi iptal edince peşini bırakmadım, konuyu direkt Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) taşıdım. Şu an süreç devam ediyor, karar bekliyorum.

Yalnız karar süreci uzadığı için ben mecburen gidip o arada kendime başka bir cihaz aldım. Asıl mesele şu: Eğer heyetten "ürünün aynen teslimi" kararı çıkarsa, sıfır kapalı kutu Asus ROG Strix cihaz elime geçecek.

İşin en can alıcı noktası, şu an bu cihazın MediaMarkt dahil hiçbir yerde stoğu yok. Piyasada en son 122.000 TL civarından satılıyordu. Halihazırda cihazım olduğu için, elime ulaşacak bu laptobu doğrudan satmak niyetindeyim.

Cihazın tam özellikleri: ASUS Rog Strix G16 G615LR-RV179W / Intel Core U7-255HX / 16 GB RAM / 1 TB SSD / RTX 5070 Ti / 16" / W11

Sizce güvenlik bandı üzerinde, jelatini bile açılmamış, faturası benim adıma olan ve piyasada sıfırı bulunmayan bu cihazı 115.000 civarı ilana koysam adil bir fiyat olur mu? Piyasada stoğu olmadığı için tam fiyata ne yazılır pek kestiremiyorum. Veya "hiç bu al-sat işleriyle uğraşma" deyip direkt THH başvurusundan vaz mı geçmeliyim?

Bütçesi bu seviyelerde olan biri, mağazada stoğu olmayan bu modeli kapalı kutu olarak benden almayı tercih eder mi? Fiyat sizce nasıl olmalı? Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden eyvallah.
İndirimden aldığın ürün iptalmi edildi? Bu durum varsa red verme ihtimali çok yüksek benimde başıma benzer durum geldi Hp'dada thh verdim red yedi
 
kaca almistiniz?
94 bin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İndirimden aldığın ürün iptalmi edildi? Bu durum varsa red verme ihtimali çok yüksek benimde başıma benzer durum geldi Hp'dada thh verdim red yedi
Stok yok diyerek iptal ettiler, aynı gün mağazaya ürünü teslim almaya gittiğim de ürün ellerinde olmadığı için sparişi iptal ettiler, ama evet ürün indirimdeydi 94bin liraya almıştım ama sonra aynı gün 104 bin liradan daha sonra ürün 125 liradan satılmaya devam etti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Doğmamış bebeye don biçiyorsun da hukuken o başvuruyu kazanma ihtimalin yok.
Hukuk fakültesinde mi öğrendin?
 
Son düzenleme:
Aynı şekilde (başka ürün başka satıcı) daha bugün PTT evrak getirdi kaybetmişim :) maalesef THH'de çözüm olmamaya başladı. olmayan bir şey üzerinden konuşmak doğru olmaz. Karar çıkacak da mediamarkt karara uyup cihazı yollayacak da derken çok uzun iş. Bi cihaz gelsin, sonra konu açarsınız
 
O fiyatlara satabileceğini düşünmüyorum, aldığın fiyat bile etmeyebilir.
KDV taksit ada fatura vs. mühim konu.
 
94 bin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Stok yok diyerek iptal ettiler, aynı gün mağazaya ürünü teslim almaya gittiğim de ürün ellerinde olmadığı için sparişi iptal ettiler, ama evet ürün indirimdeydi 94bin liraya almıştım ama sonra aynı gün 104 bin liradan daha sonra ürün 125 liradan satılmaya devam etti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hukuk fakültesinde mi öğrendin?
Karar çıkınca anlarsın bebeyim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top