Komşumuz Hayvanlara Eziyet Edercesine Bakıyor Yardım

Katılım
19 Şubat 2024
Mesajlar
295
Reaksiyon skoru
80
En baştan anlatmak gerekirse yan yana birleşik 3 villadan oluşan ortak bahçesi olan bir sitede yaşıyoruz 20 senedir de buradayız geçen yıl orta villaya bir aile taşındı başlarda sıkıntı yoktu zamanla yediklerini yemek artıklarını marketten aldıkları çiğ tavukları ortak bahçeye saçmaya başladılar çok pis koku yayıyordu ve bahçeye bir sürü kedi köpek gelmeye başladı yanlış anlaşılmasın hayvan beslemeye karşı falan değilimdir kendimde beslerim zaman zaman kediler geceleri susmuyor köpekler evin girişinde nöbet tutuyor saldırıyorlar ayrıca bütün kediler çiğ et yemekten hasta komşuya yapmamasını söyledik şikayet edeceğimizi belirttik gram umurlarında olmadı hayvan barınağını aradık geldiler topladılar kadın resmen yaygara çıkardı onlar benim çocuklarım dokunmayın diyerek ailenin çocukları olmuyormus ve kedileri çocuklar olarak görüyorlar Kurban Bayramı vakti evimize ziyarete gelen misafirlerin çocukları bahçede oynarken onlara küfür edip korkutuyordu kendisiyle kavga edecek duruma geldik halen daha etrafa çiğ tavuk eti atıyor ve her yer yine hayvan davacıyız kendisinden ama pek bir ümidim yok devletten başka nasıl çözüm bulabiliriz.
 
Komşunuz ruh hastası. Rezil olmak gibi bir korkusu da olmadığından her türlü rolü oynar.
 
en tehlikeli türlerden biri evi sattırır geçmiş olsun valla madem yasal yollardan insanca yaklaşımlardan anlamıyor anladığı dilden davranın. mesela kedileri çok seviyor kedi dolduruyor sizde kedileri hiç sevmeyen bir köpek koyun bahçeye gün boyu kovalasın bunun hayvanlarını
 
En baştan anlatmak gerekirse yan yana birleşik 3 villadan oluşan ortak bahçesi olan bir sitede yaşıyoruz 20 senedir de buradayız geçen yıl orta villaya bir aile taşındı başlarda sıkıntı yoktu zamanla yediklerini yemek artıklarını marketten aldıkları çiğ tavukları ortak bahçeye saçmaya başladılar çok pis koku yayıyordu ve bahçeye bir sürü kedi köpek gelmeye başladı yanlış anlaşılmasın hayvan beslemeye karşı falan değilimdir kendimde beslerim zaman zaman kediler geceleri susmuyor köpekler evin girişinde nöbet tutuyor saldırıyorlar ayrıca bütün kediler çiğ et yemekten hasta komşuya yapmamasını söyledik şikayet edeceğimizi belirttik gram umurlarında olmadı hayvan barınağını aradık geldiler topladılar kadın resmen yaygara çıkardı onlar benim çocuklarım dokunmayın diyerek ailenin çocukları olmuyormus ve kedileri çocuklar olarak görüyorlar Kurban Bayramı vakti evimize ziyarete gelen misafirlerin çocukları bahçede oynarken onlara küfür edip korkutuyordu kendisiyle kavga edecek duruma geldik halen daha etrafa çiğ tavuk eti atıyor ve her yer yine hayvan davacıyız kendisinden ama pek bir ümidim yok devletten başka nasıl çözüm bulabiliriz.
Yani bizde 4 5 çeşit köpek besledik, Şimdi sokaktan gelip giden bir kedimiz var bizim kedimiz gibi oldu, Yok aga anlayamıyorum.
Malesef hanımefendi 46'lık, arkadaşlarımın dediği gibi. Polis ile sürekli rahatsız edilmesi lazım gibi duruyor maalesef.
 
En baştan anlatmak gerekirse yan yana birleşik 3 villadan oluşan ortak bahçesi olan bir sitede yaşıyoruz 20 senedir de buradayız geçen yıl orta villaya bir aile taşındı başlarda sıkıntı yoktu zamanla yediklerini yemek artıklarını marketten aldıkları çiğ tavukları ortak bahçeye saçmaya başladılar çok pis koku yayıyordu ve bahçeye bir sürü kedi köpek gelmeye başladı yanlış anlaşılmasın hayvan beslemeye karşı falan değilimdir kendimde beslerim zaman zaman kediler geceleri susmuyor köpekler evin girişinde nöbet tutuyor saldırıyorlar ayrıca bütün kediler çiğ et yemekten hasta komşuya yapmamasını söyledik şikayet edeceğimizi belirttik gram umurlarında olmadı hayvan barınağını aradık geldiler topladılar kadın resmen yaygara çıkardı onlar benim çocuklarım dokunmayın diyerek ailenin çocukları olmuyormus ve kedileri çocuklar olarak görüyorlar Kurban Bayramı vakti evimize ziyarete gelen misafirlerin çocukları bahçede oynarken onlara küfür edip korkutuyordu kendisiyle kavga edecek duruma geldik halen daha etrafa çiğ tavuk eti atıyor ve her yer yine hayvan davacıyız kendisinden ama pek bir ümidim yok devletten başka nasıl çözüm bulabiliriz.
kadın tam ruh hastası kedi köpek annesi yahudilerin en sevdiğini türkiyede yaymak istedikleri aile türlerinden . bildiğim kadarıyla apartmanlarda mesela 1 apartmanda 20 daire var bu 19 daire X dairesinden şikayetçiyse onlar apartman huzurunu bozmaktan taşınmak zorunda kalıyorlar . sizin eviniz villa ama sonuctaa 1 site . bir avukat ile görüşebilirsiniz ve diğer ailelerde sizinle aynı görüşte mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani bizde 4 5 çeşit köpek besledik, Şimdi sokaktan gelip giden bir kedimiz var bizim kedimiz gibi oldu, Yok aga anlayamıyorum.
Malesef hanımefendi 46'lık, arkadaşlarımın dediği gibi. Polis ile sürekli rahatsız edilmesi lazım gibi duruyor maalesef.
güzel imza
 
ruh hasatası ya forum kuralları olmasa fena söveceğim. çiğ et vererek kedileri hasta ettikten sonra gerçekten hayvansever olsa vazgeçer zaten ama bu kedi köpeklerini çocuk olarak görenlerin zerre hayvanseverliği yok psikolojik sorunları için araç gibi görüyorlar çiğ etin bir kötü tarafı köpekler daha vahşileşiyor insanlara saldırabiliyor hayvansever olan insanlar müthiş merhametli olduğu için bunu da görebilmesi lazım ama bunlar köpek çocuğu öldürdüğünde çocuk niye parktaymış falan diyorlar ülkenin en sıkıntılı uçuk güruhu galiba
 
kadın tam ruh hastası kedi köpek annesi yahudilerin en sevdiğini türkiyede yaymak istedikleri aile türlerinden . bildiğim kadarıyla apartmanlarda mesela 1 apartmanda 20 daire var bu 19 daire X dairesinden şikayetçiyse onlar apartman huzurunu bozmaktan taşınmak zorunda kalıyorlar . sizin eviniz villa ama sonuctaa 1 site . bir avukat ile görüşebilirsiniz ve diğer ailelerde sizinle aynı görüşte mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


güzel imza
EywAllah Hocam, aynı zamanda belirtmek isterim,Tecnogalaxy Donanım Arşivi'nin ilk adı, bilen bilir :d
 
kadın tam ruh hastası kedi köpek annesi yahudilerin en sevdiğini türkiyede yaymak istedikleri aile türlerinden . bildiğim kadarıyla apartmanlarda mesela 1 apartmanda 20 daire var bu 19 daire X dairesinden şikayetçiyse onlar apartman huzurunu bozmaktan taşınmak zorunda kalıyorlar . sizin eviniz villa ama sonuctaa 1 site . bir avukat ile görüşebilirsiniz ve diğer ailelerde sizinle aynı görüşte mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


güzel imza
Bunu Yahudilere nasıl bağlandınız?
 
kadın tam ruh hastası kedi köpek annesi yahudilerin en sevdiğini türkiyede yaymak istedikleri aile türlerinden . bildiğim kadarıyla apartmanlarda mesela 1 apartmanda 20 daire var bu 19 daire X dairesinden şikayetçiyse onlar apartman huzurunu bozmaktan taşınmak zorunda kalıyorlar . sizin eviniz villa ama sonuctaa 1 site . bir avukat ile görüşebilirsiniz ve diğer ailelerde sizinle aynı görüşte mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


güzel imza
hukuken sonuna kadar haklı zaten ama türkiyede hukuk hem yavaş işliyor hem komşuları sıkıntılıysa daha fazla problem falan da çıkabiliyor valla Allah kolaylık versin arkadaşa
 
Bunu Yahudilere nasıl bağlandınız?
yahudiler kendi ülkelerinde sürekli cocuk yapıp nüfusu arttırmaya calısıyorlar bunun tam aksine müslüman ülkelerdede medya aracılığı ile cocuk yapmanın kötü bişe olduğunu mutsuzlastırdığını falan iddia ediyorlar . örnek vereyim bbc evlendikten sonra mutsuz olan kadınlar diye bir makale yayınladı ve bunu sadece arapça ve türkçe yayınladılar . böyle böyle seyler işte
 
Son düzenleme:
yahudiler kendi ülkelerinde sürekli cocuk yapıp nüfusu arttırmaya calısıyorlar bunun tam aksine müslüman ülkelerdede medya aracılığı ile cocuk yapmanın kötü bişe olduğunu mutsulastırdığını falan iddia ediyorlar . örnek vereyim . bbc evlendikten sonra mutsuz olan kadınlar diye bir makale yayınladı ve bunu sadece arapça ve türkçe yayınladılar . böyle böyle seyler işte
tam hatırlamıyorum ama galiba deutcshe welle (alman kökenli dw) türkiyede yaptıkları yayımda pavyonu, pavyonda çalışmayı vb. güzellerken kendi ülkelerinde yaptıkları yayımda eleştiriyorlardı. bu konularda ''abi kim niye bizi umursasın paranoyak mısınız'' kafası çok cahilce.
 
tam hatırlamıyorum ama galiba deutcshe welle (alman kökenli dw) türkiyede yaptıkları yayımda pavyonu, pavyonda çalışmayı vb. güzellerken kendi ülkelerinde yaptıkları yayımda eleştiriyorlardı. bu konularda ''abi kim niye bizi umursasın paranoyak mısınız'' kafası çok cahilce.
israil direkt medyadan saldırıyor
 
yahudiler kendi ülkelerinde sürekli cocuk yapıp nüfusu arttırmaya calısıyorlar bunun tam aksine müslüman ülkelerdede medya aracılığı ile cocuk yapmanın kötü bişe olduğunu mutsulastırdığını falan iddia ediyorlar . örnek vereyim . bbc evlendikten sonra mutsuz olan kadınlar diye bir makale yayınladı ve bunu sadece arapça ve türkçe yayınladılar . böyle böyle seyler işte
Hindistan, Sahra Altı Afrika, Arabistan ve Katar dışındaki Müslüman ülkelerde nüfus artışının kendilerine hiçbir faydası yok ki zaten. Doğan çocuk hayata 10-0 geriden başlıyor, gelecekleri yok, evlenseler de evlenmeler de ömür boyu sefalet içinde ve mutsuz olarak yaşayacaklar zaten. Niteliksiz çoğalmanın bu ülkeler ne gibi bir katkısı olacak?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,014
Mesajlar
11,072,644
Üyeler
198,029
Son üye
atakcay
Geri
Top