🔥İndirim Gıgabyte Radeon RX 9060 XT Gamıng Oc 8gb AMD Ekran Kartı 15.875,61 TL 9 Taksit

Flaş bir indirim gerek işte yine. Gerçekten, normal durdukları yerde fiyatları akıl kârı değil. Güvenlik bandı açılmamış bir 6900 XT ya da 7800 XT çözülse 2. elden çok daha ucuza geliyor ve daha iyiler. Durum ona döndü.

Segmenti 9060 XT olanlar kesinlikle Intel B580'i de göz önüne almalılar bütçe açısından. Intel'in Linux'da kötü sürücüleri olmasa, ben de tercih edebilirdim.
FSR, DLSS le bir süre daha 2k da idare eder bence 5060 , 9060xt gibi kartlar.Dediğiniz gibi sürücüleri rezalet bence uğraşmaya değmez aradaki fiyat farkı.
 
Flaş bir indirim gerek işte yine. Gerçekten, normal durdukları yerde fiyatları akıl kârı değil. Güvenlik bandı açılmamış bir 6900 XT ya da 7800 XT çözülse 2. elden çok daha ucuza geliyor ve daha iyiler. Durum ona döndü.

Segmenti 9060 XT olanlar kesinlikle Intel B580'i de göz önüne almalılar bütçe açısından. Intel'in Linux'da kötü sürücüleri olmasa, ben de tercih edebilirdim.
Bunlar iyi günler, stoğu bitenin fiyatı uçuşa geçiyor, mevcut fiyatları bile mumla arayacağız
 
aynı ürünü vatandan aldım -85mv ile çok serin şekilde kullanıyorum soğutması çok iyi tavsiye ederim
 
Bunlar iyi günler, stoğu bitenin fiyatı uçuşa geçiyor, mevcut fiyatları bile mumla arayacağız
Maalesef ki. 2. elden belli başlı zarar göremeyecek parçalar hariç (ram gibi) ürün almayı hiç sevmem. Ama sanırım zorunda kalacağım. 2-3 gündür 9070, 9070 XT ya da 9060 XT 16G için dişe dokunur bir indirim bekliyorum ama yok.

2. el 6900XT Mining kartlarına gözüm kaymaya başladı resmen 14-15 bin lira fiyatları var, güvenlik bantlı.
 
Maalesef ki. 2. elden belli başlı zarar göremeyecek parçalar hariç (ram gibi) ürün almayı hiç sevmem. Ama sanırım zorunda kalacağım. 2-3 gündür 9070, 9070 XT ya da 9060 XT 16G için dişe dokunur bir indirim bekliyorum ama yok.

2. el 6900XT Mining kartlarına gözüm kaymaya başladı resmen 14-15 bin lira fiyatları var, güvenlik bantlı.
Faturalı garantisi devam eden içi açılmamış kartlar alınır bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1080p oyuncuyum aslında ama alsam mı yoksa 16 GB olanı düşer mi
22 haziran amazon prime day başlıyor, orda buldun buldun sonrası işimiz zor ekran kartı tarafında
 
Bu kartın sapphire modelini iki hafta kadar kullandım. Bence underdog bir kart. 8/16gb olayına zaten hiç katılmıyorum çünkü 128bit kart 16 olsa ne olur olmasa ne! Wows ve wwz oynuyorum 2k 144hz full ayarlarda, çift monitör açık bana mısın demiyor. Isı yok ses yok. Valla bu ve 5060ti ın değeri yeterince bilinmiyor kanısındayım.
dlss yi kapatığında halaya kalkar
 
yanlış anlaşılma olmasın nvidia fanı değilim ancak ben mi yanlış biliyorum 9060xt 8gb rakibi rtx 5060 değil mi zaten arada 400 tl fark belki var belki yok Alıntıyı görüntüle
benimde aklıma o geldi. 1 kaç ay önce gıgabyte markalı 5060 lar 15400 tl ye geliyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rx 9060xt hem kas gücü olarak düz rtx 5060 dan güçlüdür, hemde x16 hat kullandığı için pcie3.0 anakart sahiplerinde x8 hat kullanan rtx 5060 ve b580 den daha rahat çalışır.


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

amd eskiden çok daha ucuzdu işlemci ve ekran kartı konusunda, artık bazen daha da pahalıya görebiliyoruz.
hatda, paran varsa intel fakirsen amd tarzı espriler bile duydum
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top