Zamanında ilk geldiğinde almıştım. Çok kaliteli kulaklık. Mikrofonu, hoparlörü, konforu vs. üst düzey hissettirmişti. Belki de benim şansıma denk geldi ama tek sıkıntısı ses gecikmesi çok fazlaydı. Daha çok şarkıya yönelik bi kulaklık gibi. İade edip gx30 pro almıştım hala onu kullanıyorum.