4'lü Monitör Önerisi

pEmirq

80+
Katılım
8 Haziran 2024
Mesajlar
123
Reaksiyon skoru
18
Selam, setup için 3 tane daha monitör alacağım. Şu an elimde bu monitör var, ikinci, üçüncü ve dördüncü monitör lazım.
Kaliteli monitörler olsun. Her bir monitör için 25-30 bin verebilirim, eğer aşırı iyi varsa 35 bine çıkabilirim.

Teşekkürler.

(Oled, IPS fark etmez Twitch, Discord ve Youtube için alacağım)
 
Son düzenleme:
Selam, setup için 3 tane daha monitör alacağım. Şu an elimde bu monitör var, ikinci, üçüncü ve dördüncü monitör lazım.
Kaliteli monitörler olsun. Her bir monitör için 25-30 bin verebilirim, eğer aşırı iyi varsa 35 bine çıkabilirim.

Teşekkürler.
a man in a hat is looking out of a window at his reflection in the window .
 
Selam, setup için 3 tane daha monitör alacağım. Şu an elimde bu monitör var, ikinci, üçüncü ve dördüncü monitör lazım.
Kaliteli monitörler olsun. Her bir monitör için 25-30 bin verebilirim, eğer aşırı iyi varsa 35 bine çıkabilirim.

Teşekkürler.
valla hocam işin piri değilim ancak bu model güzel duruyor bi göz atın daha bilgili arkadaşlarda önerir zaten
 
Hocam meraktan soruyorum 4 tane monitörü ne yapacaksınız
 
Hocam meraktan soruyorum 4 tane monitörü ne yapacaksınız
ben de en çok bunu merak ettim.

mevcut monitör 70k
yanına 25-30 bin liradan 75-100bin lira birine youtube, birine discord, birine twitch mi koyacaksın?

ana ekrana ek dikey monitörün alt kısmında streamlabs var üstünde dc var yetiyor yani. fazlasına da hiç ihtiyaç duymadım.
ek monitörlere 4-5 bin liradan fazla vereceğin bir şey olmamalı ya
 
Son düzenleme:
Selam, setup için 3 tane daha monitör alacağım. Şu an elimde bu monitör var, ikinci, üçüncü ve dördüncü monitör lazım.
Kaliteli monitörler olsun. Her bir monitör için 25-30 bin verebilirim, eğer aşırı iyi varsa 35 bine çıkabilirim.

Teşekkürler.

(Oled, IPS fark etmez Twitch, Discord ve Youtube için alacağım)
çok özür dileyerek sormak istediğim bir şey var

piyango falan çıktıysa nolur bizimle de paylaş :D

1781793991724.webp


Selam, elimde yaklaşık 240 Euro (12.500 TL) bütçe var. Bunun 10.000 TL civarıyla monitör almayı düşünüyorum.

Oyun oynuyorum, video izliyorum ve After Effects gibi programlar kullanıyorum. Şu an Excalibur monitörüm var ama ekranda karıncalanma olduğu için onu ikinci ekran yapacağım.

IPS panel olsun istiyorum. Ayrıca 27" veya daha büyük olması güzel olur ve 200 Hz'den aşağı olmasın.

Bu bütçede monitör önerisi olan varsa yazarsa sevinirim.

2 ay önce 12.500 lira bütçe varken bi anda 70k lık monitöre 3 tane daha 25erden ekleme yapacağım diyorsun :D
ya piyango çıktı ya da farklı mevzular gelişmiş :D
 
çok özür dileyerek sormak istediğim bir şey var

piyango falan çıktıysa nolur bizimle de paylaş :D

Alıntıyı görüntüle



2 ay önce 12.500 lira bütçe varken bi anda 70k lık monitöre 3 tane daha 25erden ekleme yapacağım diyorsun :D
ya piyango çıktı ya da farklı mevzular gelişmiş :D
Hocam oraları karıştırmayın özel 😉
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,639
Mesajlar
11,079,309
Üyeler
198,169
Son üye
masti
Geri
Top