Nasip, illaki bir ara yaparlar ama boyutu ve vakti bilinmez.Vatan Bikgisayar RAM indirimlerini fırsatçı ve bilgisayarcılar yüzünden kaçırmıştım. Sanırım en son 2 kez yaptılar bu indirimi. Bundan sonra yaparlar mı? Yaz geldiği için ümitli değilim zaten.
Yok be hacı kim faydalandı. Hakkaten çok az insan alabildi. Millet indirimler için bot falan kuruyomuş. İndirimi farkeden önce zulasını dolduruyor ondan sonra indirim haberi paylaşıyor. Satılan ramlerin alayı sarı sitede kapalı kutu satışa çıkıyor.Bunu vatan bilgisayarın kendisi bile bilmiyordur muhtemelen bir anda ansızın hiç haber vermeden yapıyorlar ki en doğrusu bence bu. Yoksa fırsatçılardan elimize bu sefer hiçbirşey kalmaz emin ol. Geçen sefer en azından birçok insan bir şekilde faydalandı haber verseler millet 2 3 bilgisayarın başında bekleri daha biz siteye giremeden sipariş verirlerdi.
Tam senin mesajının altında alan biri var senin dediğin gibi çok az kişi faydalandı. Ben özellikle bunları içerik üreticilerinin satın almasına çok kuruldum. Abi senin zaten elinde birsürü ram var sen bu işi yapıyorsun zaten bırak senin yerine 2 3 gariban adam faydalansın onların işi görülsün. Ama en kötüsü al sat çılar işsiz insan ordusu gerçekten abi gidin sigortalı bi iş bulun allah aşkına adamlar bunun için bot falan yazmışlar ucuzdan alıp pahalıya satıyorlar harbiden akıl karı değil.Yok be hacı kim faydalandı. Hakkaten çok az insan alabildi. Millet indirimler için bot falan kuruyomuş. İndirimi farkeden önce zulasını dolduruyor ondan sonra indirim haberi paylaşıyor. Satılan ramlerin alayı sarı sitede kapalı kutu satışa çıkıyor.