Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

R7 7800X3D 5070 ti sistem için önereceğiniz anakart varmı indirimde ve 1tb m2 var Kioxia nın değermi
mortar wifi al hocam. matx istiyorsan. üzmez. aldığım en iyi anakart oldu. tomahawk wifi ayarında
 
el capitan kasa kalitesi işlemci soğutma vs de daha kaliteli duruyor. ben el capitan derdim. rtx 5070 yerine 5080 koysalar fiyatı da ona göre arttırsalar almıştım.
 
bu sistem nasıl arkadaslar 2 ramı var sogutucusu da iyi gibi alınır mı sizce?
yoksa bu mu direkt:https://www.incehesap.com/majesty-bronz-oem-paket-fiyati-43300/?hsu=2788,3331376,3297076,1019397,1072926,3292290,2782931#tabs
psu ve soğutucuyu kaliteli alıp 5070ti yerine 5070li sistem ne kadar mantıklı olur
 
Ne adam akıllı ddr4 bütçe dostu ram var ne M2 SSD ne de anakart ful üst düzey parçalar satmadıkları parçalar
 
Link atabilir misiniz hocam birde Power bunu almayı düşünüyorum iyi midir??

https://www.incehesap.com/msi-mag-a850gl-pcie5-850w-80-gold-full-moduler-power-supply-fiyati-64226/ bunu öneririm daha ucuza bulursan. bunun mlg editionı var kırmızı. onu 5935e mi ne aldım geçen vatandan. çok iyi. lian li de iyi göründü gözüme ama daha çok mini atx kasalara göre tasarlanmış gibi.
 
Arkadaşlar ben 10k altında 27 inç 2k IPS monitör arıyorum. Sizce bu monitör nasıl? Fiyatı iyi mi yoksa buradaki indirime rağmen onu alma bunu al diyebileceğiniz bir monitör var mı?

 
Geri
Top