İkinci elde satılan a320 chipsetli ankartların fiyatlarının bu kadar uçuk olmasının sebebi nedir ve cidden bu fiyatları hakediyorlar mı. Yani bu anakartlarda m.2 desteği bile yokken b450 anakartlara bu kadar yakın fiyatlara satışa sunulmaları bana mantıklı gelmiyor bunlar en alt segment anakartlar olmaları gerekiyor mantıken bu anakartlarla en fazla ryzen 5 3600 ile kullanırsın rahatça ki zaten bu anakartı almayı düşünüyorsan bütçen düşüktür ama işte bu fiyatlar saçma geliyor.
Sizin düşünceleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler.
Sizin düşünceleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler.