İkinci El A320 Anakart Çılgınlığı

Pandoksay

80+
Katılım
12 Şubat 2023
Mesajlar
45
Reaksiyon skoru
3
İkinci elde satılan a320 chipsetli ankartların fiyatlarının bu kadar uçuk olmasının sebebi nedir ve cidden bu fiyatları hakediyorlar mı. Yani bu anakartlarda m.2 desteği bile yokken b450 anakartlara bu kadar yakın fiyatlara satışa sunulmaları bana mantıklı gelmiyor bunlar en alt segment anakartlar olmaları gerekiyor mantıken bu anakartlarla en fazla ryzen 5 3600 ile kullanırsın rahatça ki zaten bu anakartı almayı düşünüyorsan bütçen düşüktür ama işte bu fiyatlar saçma geliyor.

Sizin düşünceleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler.
 
İkinci elde satılan a320 chipsetli ankartların fiyatlarının bu kadar uçuk olmasının sebebi nedir ve cidden bu fiyatları hakediyorlar mı. Yani bu anakartlarda m.2 desteği bile yokken b450 anakartlara bu kadar yakın fiyatlara satışa sunulmaları bana mantıklı gelmiyor bunlar en alt segment anakartlar olmaları gerekiyor mantıken bu anakartlarla en fazla ryzen 5 3600 ile kullanırsın rahatça ki zaten bu anakartı almayı düşünüyorsan bütçen düşüktür ama işte bu fiyatlar saçma geliyor.

Sizin düşünceleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler.
kıtsa normal kanka ucuzlar gitmiş pahalılar gitmemiş işte
 
İkinci elde satılan a320 chipsetli ankartların fiyatlarının bu kadar uçuk olmasının sebebi nedir ve cidden bu fiyatları hakediyorlar mı. Yani bu anakartlarda m.2 desteği bile yokken b450 anakartlara bu kadar yakın fiyatlara satışa sunulmaları bana mantıklı gelmiyor bunlar en alt segment anakartlar olmaları gerekiyor mantıken bu anakartlarla en fazla ryzen 5 3600 ile kullanırsın rahatça ki zaten bu anakartı almayı düşünüyorsan bütçen düşüktür ama işte bu fiyatlar saçma geliyor.

Sizin düşünceleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler.
insanlar aç gözlü çünkü. Saçma sapan fiyatlar yazıyorlar, ürün piyasalarına dair hiç bir fikirleri yok. Biri ağımıza düşer söğüşleriz derdindeler. Bir çılgınlık yapıp daha ucuza sıfır A520 alın :D
 
am5 Sistem toplarken 1 tane bile 2.el anakart almadım. Güvenmediğimden değil sıfır adıma faturalı daha ucuza geliyor :D
 
Az once 2.el kullandigi urunu parcasi eksik degil 0 zaten satilmiyor diye 0 fiyatina koyan gordum. Urunu uzun sure kullanmak da sorun yok. Almayin bu tarz saticilardan bir sey. 2.el kulturunu ogrensinler. Bunu normal goruyorlar almayin da ellerinde kalsin urunler ogrensinler 2. El nedir.
 
İ9 9900K` ya 12K fiyat çekiyorlar, maks 4K`lık işlemci :kekw:
Sıfır alın geçin bunlara laf anlatılmaz hepsi ikinci el ürününü yeni sistemlerinin amortismanı olarak görüyor.
 
İ9 9900K` ya 12K fiyat çekiyorlar, maks 4K`lık işlemci :kekw:
Sıfır alın geçin bunlara laf anlatılmaz hepsi ikinci el ürününü yeni sistemlerinin amortismanı olarak görüyor.
O kadar değil ya 8K ya kadar indirmiştim pazarlıkla alacaktım da bütçe yetmedi o an.
 
O kadar değil ya 8K ya kadar indirmiştim pazarlıkla alacaktım da bütçe yetmedi o an.
O kadar, eski fazla güç tüketen bir işlemci. 6K`ya kadar buldum da vermem, 7K`ya 7700 almışım 6K verir miyim o işlemciye.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,011
Mesajlar
11,072,624
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top